15. RUHTAN AYRI PARMAKLAR

31 4 2
                                    

İyi okumalar,  yorum ve beğeni bekliyorum özgürlüklerimizin elimizde tuttuğumuz bir gelecek diliyorum sizle görüşmek dileğiyle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalar, yorum ve beğeni bekliyorum özgürlüklerimizin elimizde tuttuğumuz bir gelecek diliyorum sizle görüşmek dileğiyle...

🖤♾️

RUHTAN AYRI PAARMAKLAR.

Ruhun bir büyü olduğunu hepimizin bilmesi gereken bir durumdu, biz büyüydük. İnsanın öz benliğini yaşatan, insanın aslında nefes alımını sağlayan, insanı insandan ayıran bedenden bozma, ruhtan alım bir maddeyle karışıktır beden.

Evrendeki bütün malzeme ve teşhistin aslında ufacık bedenlerimiz içinde olduğunu, aslında içimizdeki bulunan damarları birleştirerek, dünyayı turlayacağının farkında değildir beden.

Evrendeki bütün karışımın, aslında bedenimizde toplandığı bellidir, çünkü biz evrenin dünyaya veremeyeceği zararları ona verecek kadar güçlüyüz.

"Ama ne tek kişilerden olur ruh ne tek kişi ruh."

Bedenin içinde milyonlarca kişi yaşar, dünyanın üstünde ise 7 milyar insanın içinde trilyonlarca kişi yaşar.

Bunun tek sebebi vardır, ruh bedenden çok katmanlıdır beden tek çizimdir, ruh ise milyonlarca cismi barındırır.

Beden ruhun içindeyse cisim kaçtıkça cisim kovalanır.

Beden ve ruh ayrı değillerdir, beden tutumdur ruh bedenin.

Farklı ruhların mizah ve anlayış olarak farklı olmalarının tek nedeni bedenin yaşadığı yaralardır der bir büyük derviş.

"Her bedende farklı ruhlar, her bedende farklı yaralar."

Aslında ruh bedenden ayrı, beden ruhtan farklı düşünür, ama aralarındaki çekim birbirlerinin tartışmasını yok etmek zorunda bırakır.

Ruh itiraz etse beden ölür.

Beden itiraz etse ruh ölür.

Aslında bu ruhun beden ile savaşıdır, aslında olan bütün parmaklar birbirleriyle savaşır.

Parmaklar bir bütündür, parmaklar bedenlere özgü bir bütündür. Bütün illaki beraberinde veya devamında olan fiziksel veya temasla dokunabileceğin bir şey olmayabilir.

Devamında gelen her şey aslında bedenle ve ruhen sonunu getirebilecek bir şeydir, bu böyle kalır böyle devam eder, bunu ne son olarak adlandırır ne sonun birincisi olarak.

Ellerinden bedenlerine uzanan her bir parmağın aslında bütünlüğünü sorgulamak lazım değildi, asıl mesele o uzanan parmakların amaçlarını ve gayelerini sorgulamaktı mesele.

Bütüne tek parmak.

Teke bütün parmak.

Unutma ki asla asla deme bu hayatta demişler ama asla asla denen parmaklar gün gelir belki beraber oynarlar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KANLI ATEŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin