Time passed like a blink, with time Sidnaaz become bestfriends. Now it's their 3rd year in college.
Sidharth : "Shehnaaz chal yaar jaldi late ho raha hai" he said on phone call as Shehnaaz is getting ready in her home.
Shehnaaz : "aa rahi hu baba kiu chilla raha hai dekh aa gai". She run toward him.
Sidharth : "itna late" he show her his watch.
Shehnaaz : "haan to ho gayi late ab kya bacchi ki jaan lega" she said while sitting on his bike.
Sidharth : "lekin time se aana chahiye na".
Shehnaaz : "dekh ab Teri wajhe se late ho rahe ha chal chetti".
Sidharth chuckle and move his head in disbelief.
They are like tom and jerry, they always fight on silly topics But they don't stay angry with each other for long. Sidharth share his insecurities, problems with her because he know she never judge him. Same goes with her she share her everything with him.
.....................Sidharth : "hey" he said to his friends.
Kushal : "aur jaldi aa jaata".
Sidharth : "ye madam ki wajhe se late hue hai".
Shehnaaz : "kamine ab saara ilzam mujh par laga de ghar ke bahar to tu behes kar raha tha".
Mahi : "phir se shuru ho gaye tum dono bass karo yaar".
Jay : "mahi is right".
Shehnaaz : "teri liye to mahi right hi hogi mahi bby ne jo bola hai"
Sidharth : "yaar ye aashiqi kahi aur jaakar ladaya karo".
Jay : "dekhunga beta tere time par tujhe"
Sidharth : "dekhte hai".
Shefali : "offo bas karo aur chalo sharma ki class hai".
Shehnaaz : "oh no" she bang her head on table.
Everyone laugh at her condition.
Sidharth : "koi baat nahi balika sirf ek ghante ki baat hai" he giggle.
Shehnaaz : "shut up yaar wo ek ghanta ka ek second mujhe ek saal ke barabar lagta hai chal bunk marte hai"
Sidharth : "nahi uth chal" he start to drag her but stop when they hear someone voice.
"Sanu".
They all turn and saw a girl of their age standing there with a huge smile on her face.
Shehnaaz : "nehu" she run and hug her.
आप पढ़ रहे हैं
Mohabbat - The Tale Of Love (Completed)
FanfictionThe story is about a Extrovert Girl And A Introvert Boy. For further information just peep inside the story.