varování - zmínka HIV / AIDS (žádná smrt! přísahám!)
taky je hodně probíraný sex
I've been loving you a long time;
Down all the years, down all the days.
And I've cried for all your troubles,
Smiled at your funny little ways.
We watched our friends grow up together
And we saw them as they fell.
Some of them fell into heaven,
Some of them fell into hell.
Remus měl na Grantovi rád hodně věcí. Jeho úsměv, blonďaté kudrny, jeho drzý, neomalený smysl pro humor. Grant byl milý člověk. Ale byla jedna věc, kterou Remus absolutně nezvládal tolerovat.
Grant miloval fotbal. Nebyl takový nadšenec, ale rozhodně ho zajímal víc, než Remusovi přišlo potřeba. Fandil Queens Park Rangers - a dokonce si jeden rok koupil falešný dres a modrobílou šálu. Grant nikdy nebyl ten, co jen sledoval, občas také hazardoval, a tak v sobotu hrál za tým gay mužů v jižním Londýně.
Tak potkal Neila Newmana - vysokého, pohledného fotbalistu s vlasy na ježka a stehny, které by dokázaly rozlousknout ořech - a také Antheu Luongovou: Neilovu dočasnou přítelkyni.
,,Dočasná?!" Remus pozvedl obočí, když to Grant vysvětloval. Zavazoval si tkaničky u bot, chystal se na trénink a Neil ho měl vyzvednout.
,,Není to tak neobvyklý," Grant na něj mrknul a Remusovi to došlo.
,,Ale jestli je Neil homo--" zkusil to Remus. Grant zvedl prst,
,,Jdi s dobou, sluníčko - homo už je ze hry. Teď jsme gay muži a jsme na to pyšný."
Remus protočil očima, ,,Pro mě za mě. Jestli je Neil gay muž, jak do toho zapadá Anthea?"
,,Asi bude bicenteniální."
,,Myslíš bisexuální." Opravil ho Remus.
,,Ne, je mu dvěstě let," Grant vyplázl jazyk. ,,Jo, pan naprostý bisexuál."
Remus se Neilovi vážně nemohl divit, když ji potkal. Anthea byla opravdu pohledná dívka. Byla drobná a hbitá, měla dlouhé černé vlasy a jiskřilo jí v očích. Její rty byly jako poupata a měla tu nejkrásnější pleť, kterou Remus kdy viděl. Oblékala se jako Cindy Lauper.
,,Tak ráda tě poznávám," zazubila se a stoupla si na špičky, aby Remuse políbila na tvář jako pozdrav. Neil na něj opatrně kývl - Remus na to byl od Grantových milenců zvyklý.
,,Chce někdo čaj?" Nabídl se Grant.
,,Ne, asi už půjdeme." Řekl Neil, trochu kousavě, pomyslel si Remus. ,,Chceme tam být brzy, ne? Rozehřát se."
,,Takhle tomu říkáš?" Anthea na něj vyplázla jazyk. ,,Remusi, můžu tady zůstat s tebou? Mám tolik věcí, o kterých bych chtěla mluvit."
,,Vážně?!" Vyděšeně na ni zíral. Deset minut zpátky ani nevěděl, že má Neil přítelkyni.
,,No jo, řkl jsem Anth, jak dobrej jsi v astrologii." Řekl Grant vesele a nasadil si džínovou bundu. Vypadala hloupě s kraťasy a dlouhými ponožkami, ale všechno spojené s fotbalem Remusovi připadalo směšné.
ČTEŠ
All the young dudes - cz překlad
Fanfiction(od 9. kapitoly) -toto je pouze překlad, nejedná se o můj příběh -nesouhlasím s názory J.K. Rowlingové ORIGINÁL: https://archiveofourown.org/works/10057010/chapters/29510103?selected_id=22409387&commit=Go