"Kusura bakma birazdan dönerim."
Sasukeyle biraz uzaklaşana kadar bir şey demedim. Sasoriyi görmeyince konuşmaya başladım.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun Sasuke!?"
"Seni kurtarıyorum."
"Kurtarmak mı?" Kurtarılmaya ihtiyacım yok ki!"
"Evet var, ve sen her zaman ki gibi fark edemedin."
Bunları ne kadar sakin söylemiş olsa da ben deli gibi sinirlenmiştim.
"Sen bana ne demeye çalışıyorsun, gereksiz ve beceriksiz olduğumu mu?!"
"Hayır, her zamankinden daha çok sinir bozucu olduğunu."
"İkisi de aynı şey zaten!"
"Sesini yükseltme herkesin bizi duymasını mı istiyorsun."
Sakura biraz daha sesini kısıp. "Bu şimdi benim mi suçum oldu? Az önce neredeyse bana anlatıcaktı."
"Kendini ilgi odağı yaptığın için sana öyle geliyor."
"Bana bak Sasuke, bana istediğini diyebilirsin ama bana deli muamelesi yapamazsın anladın mı!?"
Sasuke biraz fazla ileri gittiğini düşündüğü için bu soruyu cevapsız bıraktı. Her ne kadar Saskurayı kızdırsa da sonunda ona teşekkür edeceği için kafası rahattı. Her ne kadar rahat olabiliyorsa tabi ki. Belki ondan nefret edicekti ama ona zarar gelmemesi daha önemliydi.
"Şimdi izin verirsen göreve devam etmek istiyorum. Bu sefer bozmasan iyi olur."
"Bozmak mı? Ben görevi bozmadım!" Sasuke de sinirlenmeye başlamıştı.
"Evet bozdun ve hala bozuyorsun."
Sasuke, Sakura'nın belindeki elini sıkılaştırmaya başlamıştı. Rahatsız olan Sakura onun gözlerinin içine bakmaya başladı. Sakuraya doğru yaklaşıp konuşmaya başladı.
"Bozmadım ve bozmuyorum! Sen görevini daha iyi bir şekilde yapmış olsaydın şu anda bitmiş olurdu. Anladın mı!?" Sasuke sustuğunda ne dediğini yeni fark etmişti ama artık çok geçti.
Sakura hızlı ve sert bir şekilde ondan uzaklaşmıştı, Sakura arkasına dönerken gözlerinin dolduğunu gören Sasuke şimdiden pişman olmuştu.
Lanet olsun! Ne yaptım ben. "Sakura ben-"
Ama Sakura onu duymuyordu ya da duymazdan geliyordu. Hızla Sasori'nin yanına doğru ilerliyordu.
"Üzgünüm geciktim."
"Hey, bir sorun mu var?"
"Hayır, yani evet- of bilmiyorum!" Sakura ağlamaya başlamıştı. Sasori, Sakuraya hızlıca sarılmıştı. Sakura o anlık duygularıyla sarılmasına karşılık verirken büyük bir hata yaptığını fark edememişti.
"Hey, sorun yok. Bana anlatmak ister misin? Rahatlamış olursun hem."
"Önemli bir şey değil, sadece sarılmak istiyorum."
"Benim için fark etmez. Ben halimden fazlasıyla memnunum."
Onları uzaktan izleyen Sasuke hayatında yaptığı en büyük hatayı yapmıştı. Kendine o kadar çok kızıyordu ki. Sakura'nın ağlamasına her zaman canı yanardı. Şimdi daha da fazla canı yanıyordu. Bu yüzden onun ağlayacağını anladığı zaman onu güldürürdü ama şu an bu pek de mümkün değildi.
Sasuke daha fazla dayanamayarak Sakura'nın yanına doğru gitmeye başlamıştı. Fakat bir el tarafından durdurulmuştu. Elin sahibine baktığında onun Kakashi olduğunu görmüştü.
"Kakashi bırak gideyim, bana ihtiyacı var."
"Üzgünüm ama sana ihtiyacı yok Sasuke, bak."
Sakuraya doğru baktığında hala Sasori ile sarılırken görmüştü. Kalbini acıtan şey ise Sakura'nın sarılmaya karşılık vermesiydi. Şu anda bu halde olmaları da kendisinin suçuydu.
Keşke o şekilde konuşmasaydı onunla. Kıskançlığı tutmazdı normalde ama belli mi olur ne zaman tutacağı.
Sasuke hala acıyla onları izlerken Kakashi yanından uzaklaşmaya başlamıştı. Ta ki bir şey fark edene kadar. Şu anda Sasori tam Sasuke ve Kakashi'nin olduğu tarafa bakıyordu. Yüzünde şeytani bir sırıtışla Sakuraya yaklaşıyordu. Kulağına eğilip fısıldadıktan sonra Sakura'nın kafasını sallamasıyla oradan uzaklaşmışlardı. Bu da neydi böyle? Neden ikisinin olduğu tarafa bakmıştı? Kakashi belki yanlış görmüşümdür diye düşünürken düşüncelerini Sasuke'nin kızgın sesi bozmuştu.
"Bu Sasori denen adam, her ne boksa! Neden planımızı biliyormuş gibi davranıyor?"
Kakashi de tam olarak bunu düşünüyordu. Şimdi ne yapacaklardı? Eğer Sasori bir şekilde her şeyi biliyorsa bu hiç de iyi değildi. Sakura'nın başı büyük bir dertte bile olabilirdi. Buna hemen bir el atmaları gerekiyordu. Sakura'nın başına bir şey gelmeden.
...........................................................................
Sizce Sasori, Sakura'nın kulağına ne fısıldadı? Yorum yapmayı unutmayın. Sizleri çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Görev (Sasusaku)
FanfictionSakura ve Sasuke gizli bir ajan olarak verilen görevleri yerine getirmeleri gerekmektedir. Ama eğer görev sırasında kendi aralarında bir tartışma çıkarsa ?