6. Bölüm

337 20 1
                                    

Hızlıca Yoongi'ye sarılarak onun göğsüne yattım.

Yoongi: Jimin... Şey, çok tatlısın hatta bu anı yaşamak için her şeyimi bile verirdim ama çok uyuyorsun. Biraz bir şeyler yapalım.

Jimin: Eh, sende haklısın. Napalım?

Yoongi: Bilmem? Dışarı çıkalım mı?

Jimin: Ben film izlemek istiyorum ama.

Yoongi: Jimin. Biz film izlerken sen uyuya kalacaksın, biliyorum. Biraz dışarı çıkalım. Lütfen. Eve gelince izleriz. Hım ne dersin?

Jimin: Olur.

Yoongi ile el ele tutuşarak (sevgililer gibi 🫢😌) evden çıktık. Çocukların oraya fazla gitmediği bir parka doğru gidiyorduk.

Yol boyunca ellerimizi bir kez olsun bile bırakmamıştık. Tatlı sohbetimiz hiç kesilmiyordu.

Jimin: Ben çok yoruldum. Bir banka oturalım mı?

Yoongi: Olur.

Sonunda bir banka oturmuştuk.

Yoongi: Neden hemen yoruldun? Daha evden yeni çıktık.

Jimin: Ben uyuyup kalktıktan sonra yorgun hissederim.

Yoongi kafasını olumlu bir şekilde salladı.

Yoongi sürekli bana bakıyor hatta bununla kalmıyor beni sürekli izliyordu.

Jimin: Niye öyle bakıyon ya?

Yoongi: Gayet düzgün bakıyorum.

Sırıtıp konuştum.

Jimin: Çok mu aşıksın bana?

Yoongi: Hemde nasıl. Bunu bilmeni çok istiyorum ama anlatamam işte. O kadar çok seviyorum ki seni, anlatamıyorum bile.

Jimin: ...

Yoongi'yi sevmiştim, o gerçekten iyi biri. Ama onunla hemen sevgili olmak istemiyorum. Sadece biraz zaman.

Yoongi: Benden azcıkta olsa hoşlandığını biliyorum. Peki, (Bana biraz daha dönerek) beni senden ayıran şey nedir?

Jimin: Zaman Yoongi. Zaman...

Yoongi: Öyle olsun Jimin. Ama çok arayacaksın bu kaybettiğin zamanları. Şimdiden söyleyeyim ben.

Elimi sertçe bırakıp gitti.

Jimin: Yoongi! Nereye gidiyorsun!

Cevap gelmemişti.

Jimin: Ya offff!!!!

Evime gitmek yerine Yoonginin evine gidecektim. Çünkü şu an tartışmış olsak bile ona verdiğim sözü tutmalıydım. Bu gece onda kalacaktım.

-

Yoongi'nin evinde;

Korumalar beni tanımış, geçmeme izin vermişlerdi.

Jimin: Yoongi nerdesin?!

Ses veya cevap gelmemişti.

Jimin: Bende duşa gireyim bari.

Vakit kaybetmeden evde Yoongi'nin odasını aramaya başladım. Bulduğumda oradan kendime kıyafetler çıkarıp yatağın üstüne koydum.

Ardından banyoya girdim.

-

Banyodan çıktığımda Yoongi gibi kokuyordum. Ahh çok güzell.

Üstümü giyindim ve elime bir havlu aldım. Aşağıya indim. Yoongi koltukta uyuyordu.

Gidip üstüne oturdum ve onu uyandırmaya başladım.

Uyanmayınca tehlikeli ama bi o kadar güzel olan bir şey aklıma geldi.

Usulca eğilip Yoongi'nin dudaklarını öptüm. Uyanınca hemen geri çekildim.

Biraz doğruldu ve koltukta oturur hale geldi. Ben ise hala üstündeydim.

Yoongi: Sen öptün mü beni?

Ya niye bu kadar utanç vericiiii! Kafamı utançla öne eğerek başımı yavaşça olumlu bir şekilde salladım.

Tekrardan kafamı kaldırdığımda Yoongi sırıtarak ve belimden tutarak dudağıma yapıştı. İlk başta karşılık vermeyip onu sinir ettim.

Yoongi buna karşılık beni üstünden yitip sinirlice odasına gitti. Ahahah.

-

Diğer bölüm 💗💞

Seni Kaçıran Bir Mafya | Yoonmin FicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin