Ben zorla üstündekileri çıkartırken Yoongide benimle kendi üstünü çıkartıyordu. Ya hayır ama yaa. Ama benim merak ettiğim şu, sex yapmayacaksa ne yapıcak o zaman?
İkimizde tamamen çıplak kalınca beni yatağa doğru itti. Bana yakın bir şekilde oturarak penisimi eline aldı. Okşuyor ve çekiştiriyordu.
Jimin: Ahh yapma.
Hareketlerini katlarca arttırmış, deli gibi oynuyordu penisimle.
Jimin: AHH! Yongi y-yapma, lütfen!
Beni duymuyordu sanki. Bir daha asla şaka falan yapmıcam ya lanet olsun!
Daha da hızlanmıştı. Şu an cidden çok kötüyüm. Yoonginin halini şimdi anladım. Yapmasaydım keşke.
Jimin: AHHHH YAPMAA-AHHH!
Yav karşimm yeter yapmaa!!!
Jimin: AHHH YAPMA DAYANAMIYORUMMM!!!
Bem bunu dedikten biraz sonra yapmayı bırakmıştı. Ama şimdide 31 çekiyordu. Tanrım sabır ver lütfen!
Bir elini yumruk yapmış ama yumruğunun içi boştu. Yani penisimin girebileceği kadar.
Elini hızla yukarı ve aşağı olmak üzere indirip kaldırıyordu.
Jimin: Aiiisshhhhhhh!!!!
Bu tam boşalmalıktı. Aslında devam etse iyiydi. Evet, zaten devam da ediyor.
Yoongi'den
Halinden memnun görünüyor benim masum bebeğim. Ama olucaklardan habersiz. Üzgünüm.
-
Jimin'den
Buraya kadar hiç şikayet etmemiştim. Sadece zevk inlemeleri.
Tam boşalacakken birden durdu ve hızla ayağa kalktı.
Şuna bak. Güya benim yaptığım gibi yapıyor. Nasıl hisseti boşalacağımı anlamadım ki?!
Yoongi: Nasıl oluyormuş ha?!
Jimin: Bak tanrı beni çarpsın ki çok kötüyüm. Lütfen gel.
Yoongi: Yoo gelmicem. Şimdi ben kendi işimi halledicem. Sende ne yapıyorsan yap artık.
Jimin: Lütfen gel sevgilim. Lütfen. Tamam yapıcam! Sex yapıcam seninle hemde istediğin kadar.
Şuna bak sen! Naz yapıyor, gelmiyor. Ahaa! İşte şimdi görürsün sen.
Tam banyoya girecekti ki sesim onu durdurdu. (Banyo odalarının içinde.)
Jimin: Ahhh daddyyy!!! Iımmhhh!!!
-
Uzun çabalar sonra tekrardan yanıma geldi. Evet! Benim süper inlemelerim işe yaradı.
Yoongi: O zaman yapabiliriz yani.
Jimin: Eh, lütfen.
Hemen beni domaltıp köpek pozisyonuna getirdi. Kollarım öndeydi ve dizlerimin üstünde duruyordum. Popom ona doğruydu yani.
Tam girmesini beklerken bişi söyledi.
Yoongi: Tabi cezan daha bitmedi. Şimdi daddyy, ahm, ıhmm gibi gibi inliceksin. OK?
Jimin: Of tamam. Ama hadi lütfen kötüyüm.
Yoongi daha fazla beklemeden içime direk kökledi.
Jimin: AHHH DADDYYYY IMMHHHH!
Popom çok acıyordu gerçekten.
Yoongi'den
Ahh Jiminin terli kasları ve hiç ara vermeden inlemeleri... Normalde çok ama çok tatlı biri ama konu sex ise, çok sexy biri.
Yoongi: Of çok sexysin bebeğim!
Dediğimden sonra hafif sırıtmıştı.
-
Jimin'den
Acı hissim gitmiş onun yerini sadece zevk almıştı.
Jimin: Ahh g-geliyorumm- ımmhhh.
Aynı anda boşalmıştık.
Yoongi içimden çıktı. Çıkınca acımıştı deliğim. Ardından beni kucağına aldı. Dudağımı öptü ve geri çekildi.
Jimin: 3 gün sex yok.
Yoongi: Olmaz. Dayanamam ben.
Jimin: O zaman senin için sadece sevişmek var.
Yoongi: İşte şimdi oldu. Hadi duşa girelim bebeğim.
Yoongi beni kucağında duşakabine doğru götürken konuştum.
Jimin: Duş hastası oldum yeminlen.
Yoongi: Ishdjwbdhdb.
-
Duştan çıktık. Belime havlu sardım ve önceden temizlemiş olduğumuz temiz çarşaflı yatağa oturdum.
-
Diğer bölüm 💗💞
@MinYoongi345266 gercekten seni cok seviyorumm <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Kaçıran Bir Mafya | Yoonmin Fic
FanfictionJimin: Ben... Seni seviyorum. Yoongi: Bende seni seviyorum. Benimle çıkar mısın bebeğim? ...