Ağlarken ağzıma kan tadı gelmişti. Hemen koşarak lavaboya gittim. Aynaya baktığımda gözlerimden göz yaşı değil, kan geliyordu. Sanırım çok ağlamaktan olmuştu. Yüzümü yıkayıp tekrardan içeri geçtim.
Ben lavaboya gittiğimde Yoongi odamızdan çıkıp içeri geçmiş. Beni görünce hızla yanıma geldi. Ellerimi tutarak ve yüzüme bakarak bir şeyler söylüyordu.
Yoongi: Jimin. Bu suratının hali ne böyle?
Jimin: Ağladığım belli olmuyor mu aptal?
Yoongi: O kadar çok ağlamışsın ki ağladın mı başka bişiy mi yaptın anlayamadım.
Göz devirerek koltuğa oturdum.
Yoongi: Ayrıca bana aptal diyemezsin.
Jimin: Dersem nolurmuş?
Yoongi: Mafayayım ben unuttun mu? Beni hafife alma.
Jimin: Waayy. Demek ki beni o kadar çok ve içten sevmiyormuşsun. Görüyor musun? İyi ki seninle olmamışım. Yoksa beni kullanıp bir köşeye atacaktın. Alçak herif!
Yoongi: Ne saçmalıyorsun sen?
Jimin: Bana az önce "Ben mafyayım unuttun mu?" dedin. Noldu? Kesecek misin beni yoksa?! Ha söylesene!
Yoongi: ...
Jimin: Bende sana açılmayı düşünüyordum oysaki. İyi ki seninle değilim Min Yoongi!-
Yoongi: Sen ne diyorsun be! Sen, benim seni nasıl sevdiği görmüyor musun? Her gün seninleyim ve neredeyse yanından hiç ayrılmıyorum!
Jimin: ...
Jimin: Belli ki ikimizde suçluyuz. İkimizinde haksız olduğu konular var. Lütfen bu saçmalığa son verelim.Yoongi: Haklısın.
Jimin: Şu anlık konuşmak istemiyorum.
Diyip yatak odasına gittim. Bu küçücük 'tek kişilik' yatağa nasıl sığacağız merak ediyorum gerçekten.
Benim uykuma dalmama tam az kalmıştı ki Yoongi yanıma yattı ve bana sarıldı.
Jimin: Neden sarılıyorsun? Zaten küçük.
Yoongi: Sarılmıyorum. Normal bir şekilde yanına yattım.
NEE! OHA! Neyse sarılsada bişiy değişmez zaten.
Yoongiye sarılmak için döndüğümde dudaklarımız birbirine değdi.
Geri çekildim.
Jimin: Ah şey, pardon. Sadece sarılacaktım. Karanlıktan bir şey göremedi-
Beni susturan Yoonginin dudaklarıydı çok nazik ve usulca öpüyordu.
Bende aynı şekilde onu öpüyordum. Yaklaşık 2 dakika boyunca aralıksız öpüşmüştük. İlk çekilen ben oldum.
Jimin: Yoongi, sana bir şey söylemem lazım.
Yoongi: Söyle bakalım.
Jimin: Ben... Seni seviyorum.
Yoongi: Bende seni seviyorum. Benimle çıkar mısın bebeğim?
Jimin: Ölümüne çıkarım hemde kedicik.
Gülüşerek öpüşmemize kaldığımız yerden devam ettik.
-
Yaklaşık 10 dakikadır öpüşüyorduk resmen.
Arada bir nefes almak için duruyorduk tabi habsjsbdjs.
İlk çekilen bu sefer canım sevgilim Yoongi oldu.
Yoongi: İyi geceler bebeğim. Yarına iyi enerji sakla. Havuzda yüzerken yorulmayalım.
Jimin: Tamam sevgilim. İyi geceler. Seni seviyorum.
Yoongi: İyi geceler bebeğim. Bende seni seviyorum.
Yoongi son bir kez dudağımdan öpüp bana sarıldı ve ikimizde uykuya daldık.
-
Diğer bölüm 💗💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Kaçıran Bir Mafya | Yoonmin Fic
FanfictionJimin: Ben... Seni seviyorum. Yoongi: Bende seni seviyorum. Benimle çıkar mısın bebeğim? ...