Biraz sonra Jimini geriye yatırdım ve bacaklarını iki yana doğru açtım.
İki parmağımı ağzına verdim emmesi için.
Jimin'den
Yoongi bana parmaklarını uzattı. Sanırım emmem içindi. Hemen bekletmeden parmaklarını ağzıma aldım ve emmeye başladım.
Biraz sonra parmaklarını çekip içime soktu.
Jimin: AH!
Parmaklarını yavaş yavaş hareket ettiriyordu içimde ve bu beni öldürüyordu resmen.
Sonunda biraz hızlanmıştı ve sanki acısıda artmıştı.
Jimin: A-ahh, y-yeter lütfen! Çok acıyo!
Yoongi benim söylediklerimi sanki duymuyormuş gibi işine devam etti.
Tam alışmaya az çok başlamıştım ki o hareketi yaptı. Parmakları içimde biraz yavaşlatı ve iki yana doğru açılmaya başladı.
Parmaklarıyla içimde makas hareketi yapıyordu ve bu canımı çoook yakıyordu. Sikse daha iyi.
Jimin: YOONGİ BU ÇOK ACITIYOR YAPMA!
Yoongi: Tamam bebeğim. Sakin ol.
Çok rahat çok profesyonel. Tabi acı çeken o değil ya seme beyefendi. Neyse.
Deliğim birazcık acıya karşı uyuşmuş, çok azcık zevk veriyordu.
Sonunda Yoongi içimden parmaklarını çekti ve yaladı.
Biraz iğrenmiştim açıkçası. Ben olsam onun menilini yalayamam mesela.
Kafamı biraz kaldırdım ve ona baktım. İçime sokmak için penisini çekiştiriyordu. Şişmiş oenisini görünce gözüm sonuna kadar açıldı.
Yoongi beni fark etmiş olucak ki bana gülerek bakıyordu.
Yoongi: Korkma bebeğim. Sonunda zevk alıcaksın.
Asıl zevk alan sensin. Göt ağrısınıda çeken ben! Ama doğru konuşmak gerekirse dediği gibi, gerçekten sonralarında çok zevk alıyordum.
Hafif gülümseyip kafamı tekrardan geriye attım ve derin bir nefes alıp verdim.
Jimin: AĞYY!
Yoongi: Imm bebeğim seni bu sefer çok alıştırdım, yani acımaz.
Jimin: Emin misi- ahh.
Dediği kadar çok olmasada evet. Az acıyordu. Ve şimdi sıra zevk almakta!
Jimin: Ahhmm hızlan kedicikk!
Yoongi hızlandı ve zevk noktamı buldu.
Jimin: Ahh o-orasıı!
Daha da hızlandı. Ben şu an zevkten kuduruyordum resmen!
Odayı inleme seslerimiz ve çarpışma sesleri dolduruyordu. Eminim dışarıdan geçenler bile duyuyordur!
Yoongi: Ahhhmmm.
Yoongi boşaldı.
Çok geçmeden bende boşaldım.
Jimin: Ahhh. Çok iyiydi.
Ben yatakta hala sırt üstü yatar pozisyondaydım. Yoongi olduğu yerden emekleyerek üstüme doğru geldi.
Kollarını kafamın iki yanına doğru sabitledi. Üstümdeydi ama ağırlığını vermeden. Sadece penislerimiz değiyordu birbirlerine.
Yüzüme bakarak konuştu.
Yoongi: Devam ettirelim ister misin bebeğim?
Jimin: Bu seferlik hayır diyemeyeceğim.
Ardından Yoongi sırıtıp geri çekildi. Beni yüzüstü domaltıp beklemeden içime girdi.
Jimin: Ahmm.
Evet, artık uyuşmuştu. Sadece ama sadece zevk alıyorum.
-
Jimin: Geliyorum kedicik!
Yoongi: Ahmm b-bendee!
Aynı anda boşalmıştık.
Kalkıp oturur pozisyona geldiğimde Yoongi dizlerinin üstüne çökmüş sanki bir şey bekliyormuş gibi bakıyordu.
'Noldu?' der gibi bakıp yanıt bekledim.
Yoongi: Gel karşıma geç.
Dediğinde hiç vakit kaybetmeden karşısına geçtim.
Penisimi eline alıp önce biraz çekiştirdi sonrada ağzına alıp sakso çekmeye başladı.
Jimin: AHHMMM.
İlk defa böyle hissediyorum. Çünkü bana daha önce hiç sakso çekilmemişti. Zaten bu benim ilk ilişkim. Yoongiden önce birkaç tane sevgilim olmuştu yarısı kız yarısı erkekti. Ama onlarla hiç ilişkiye girmemiştim.
-
Diğer bölüm 💗💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Kaçıran Bir Mafya | Yoonmin Fic
FanfictionJimin: Ben... Seni seviyorum. Yoongi: Bende seni seviyorum. Benimle çıkar mısın bebeğim? ...