25. Bölüm - Final

171 4 9
                                    

Tae & Min: Bilmem?

İkisi hızla birbirlerine baktılar ve aynı anda konuştular.

Bu duruma karşılık birbirlerine ters ters bakıp oyuna geri döndüler.

"Jimin bu ortam ne ya. Kalkalım hadi."

Yoongi'nin dediğine karşılık onu dürterek dişlerimin arasından konuşarak mırıldandım.

"Ehehh- Yoongi!"

"Ay tamam bir şey demedim."

"Film mi izlesek acaba?"

Dedi Jungkook. Ardından Taehyung onu destekler gibi konuştu.

"Bana uyar."

"Bana da."

"Bana da."

Benden sonra Min de onaylamıştı. Hızlıca oturduğumuz masanın etrafından kalkıp koltuklara geçtik. Taekook film seçerken ben de kedimin göğsüne sokulmuş, sanki hiç bırakmayacakmışım gibi sımsıkı sarılıyordum. Sonra gözlerimiz birbirini buldu bir an. O an sanki tanışma anımızdan buraya kadar nasıl geldiğimizi anlattı gözlerimiz. Ben ona önce korkuyla, acaba bana bir şey mi yapacak?! korkusuyla bakarken, şimdi ise sevgi dolu bakışlarımla acaba bundan sonra ne olacak? Diye hamlelerini heyecanla bekliyordum...

-SON-

...

Ayayy bitti sonunda. Siz ne düşünüyorsunuz acaba fikirlerinizi alayım bakayım?? Dediğim gibi bu bir denemeydi ciddiyetle yazmamıştım. Zaten bunu yazmaya başladığım zamanlar pek olgun değilmişim şimdi fark ettim :/ :d Yani bu yüzden üzülmeyin bundan sonra yazdıklarımı keyifle okuyacağınıza eminim. Kendinize çok iyi bakın, hoşçakalın...

Seni Kaçıran Bir Mafya | Yoonmin FicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin