21. Bölüm

204 10 8
                                    

Jimin: AHH DADDYY OFFF!!!

Gözlerim hemen Yoonginin penisine doğru kaydı. Çaktırmadan ufak bir bakış attım.

Çok şişmiş görünüyordu. Evet, planda buradaydı zaten. Onu baya bi azdırıp sonrasında normal davranacaktım.

Daha fazla bakmadan hemen geri önüme dönüp planıma devam ettim.

Jimin: Ahhhh, IMMHHH!

Ben sevişirken bile böyle yapmıyordum JSBDJSJDKBSSJ. Neyse artık ceza olarak yaparım herhalde shbdjsbdhdn.

Hafiften alttan sürtünüyordumda.

Yoongi dayanamayıp üzerimden kalktı. Hızla pantolonunu çıkartmaya başladı.

Evet! Fırsat bu fırsat! Hızla yataktan kalktım ve odadan çıkıp koşarak aşağıya indim. Şimdiden nefes nefeseydim bile.

Ardından odadan gelen çok ürkütücü bir ses duydum.

Yoongi: NE YAPTIĞINI ZANNEDİYORSUN SEN! HEMEN BURAYA GEL YOKSA KÖTÜ OLUR JİMİN!

Ses vermemiştim kızdırmak adına.

-

Çok geçmeden yanıma geldi. Eyvahh! Çok sinirliii!

Yoongi: B-...beni bu durumda, bırakamazsın!

İlk üç kelimeyi sanki hayal kırıklığına uğraşmış gibi söyledi. Ama son kelimesinde tam tersi. Aksine sinirli ve öfkeli.

Jimin: Kendine gel. Göt kalmadı bende!

Yoongi: Asıl sen kendine gel! Ben zaten yapmıcaktım bidaha sen niye öyle azdırıyon?

Jimin: Yav bişi olmaz. Abartma. Git kendin hallet.

Yoongi: Bende seni öyle bırakıyım da gör bişi olmazı. Gel buraya bittin sen.

Ben koltuğun önünde, o ise arkasındaydı. Aklı sıra yandan dolaşıp beni yakalayacaktı. Ama benim ondan daha hızlı olduğuma çok eminim!

-

Biz sürekli koltuğun etrafında dönüyorduk. Hsbdjsbdja.

En sonunda koltuğun üstünden geçip bana sımsıkı sarıldı kaçmamam için.

Jimin: Oha nasıl atladın ordan ya?!

Yoongi: Bakıyorumda birileri beni baya küçümsemiş. Şimdi, ya bana yardım edersin yada bende seni bu durumda bırakır, kendi işime bakarım.

Jimin: Hah! Sen galiba beni tanımıyosun kedicik. Ben öyle kolay kolay tahrik olmam. Yapamazsın. He birde git kendin hallet sonrada konu kapansın. Aa ne abarttın bu kadar anlamıyorum.

Yoongi: Cezanızı çekiceksiniz civciv bey.

JSBDJSBDJSVSVAJEB.

Jimin: (Kıkırtı)

Yoongi: Noldu, çok mu komik geldi sana ceza?

Jimin: Ben ona gülmüyorum. Öhöm, neyse. Ya bırak artık beniii!

Yoongi'den

Gül sen gül bakalım. Son gülen iyi güler demişler. Ama boşa da dememişler.

Yoongi: Ne dediğimi duymadın galiba.

Jimin'den

Biz hala sarmaş dolaştık. Onun kolları arasında yer almak bambaşka bir şey benim için.

Konuşmamızın sonunda benden ayrıldı ve sımsıkı elimi tuttu.

Jimin: Of of elim acıyo.

Azcık da olsa gevşetmişti elini.

Odaya girdik ve kapıyı kilitledi.

Yoongi'den

Jiminin arkasına geçtim ve hızla gözlerini kapattım.

Boşta kalan diğer elimlede anahtarı yatağın altına, çok ileride olmayacak şekilde altına soktum.

İşim bittiğinde gözlerini açtım.

Jimin'den

Jimin: Ne yapıyorsun ya?!

Yoongi: Hiç bişey. Neyse artık biz işimize bakalım.

Jimin: Ya of özür dilerim anla işte. Yapmak istemiyorum göt kalmadı bende yapma ya!

Yoongi: Senle sevişeceğimi kim söyledi?

Jimin: Ne yapıcaksın o zaman? Her ne yapıcaksan bırak beni!

Yoongi: Sakin ol bebeğim. Sonunda ikimizde çok eğleneceğiz. Şimdi üstündekileri çıkar.

Jimin: Yok ya?! Hayır!

Yoongi: Bak çıkar dedim zorlama beni!

Jimin: Üf tamam.

-

Diğer bölüm 💗💞

Seni Kaçıran Bir Mafya | Yoonmin FicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin