Sabah alarmımla uyandım. Hemen tarihe baktım. 6 Temmuz 2023. Yine.
Evden aceleyle çıkarken annemin arkamdan bağırdığını duydum ama acelem vardı. Koşarak kedinin olduğu yere gittim. Çok şükür ki yaşıyordu.
Kediye uzanıp onu duvarın üstünden indirecekken başka bir el kediyi çekip aldı. Hyunjin kediye gülümseyerek bakıyordu,
"Bugün ölmek yok." Sonra bakışlarını bana çevirdi, gülümseyen gözlerine gülümseyerek karşılık verdim.
Changbin ve Seungmin de nefes nefese yanımıza geldiler.
"Neyseki ölmemiş!"
"Umarım bugün bitirebiliriz."
Seungmin gururla bize baktı, "Kolu şapele götürdüm. Bir şey olmasını bekledim ama olmadı, zaten sonrasında kız yanıma geldi. Gerisini hayal gücünüze bırakıyorum."
"Hey! Aferim sana." Changbinle gülümseyerek ellerini çaktılar. Sonra bana da dönüp elini kaldırdı, şaşırmıştım.
Elimi kaldırıp karşılık verdim. Sanırım ilk defa arkadaş ediniyordum.
•••
Öğle yemeğinden sonra Seungmin onlarla oturmam için beni çağırmıştı. Mutluluktan delirecektim.
Kantinde oturmuş tatlı bir şeyler yiyorduk. Seungmin ise mızmızlanıp duruyordu, "Kilo alacağım."
"Yarın sıfırlanacak zaten." Changbin kesinlikle haklıydı.
"Hey Seungmin, sabah bir motordan indiğini gördüm. Sevgilin mi?" Changbin'in konu açma çabalarına Seungmin karşılık verdi.
"Evet ama beni aldattığından şüphelenip telefonunu kurcaladım." Devamını anlatması için yüzüne bakmaya devam ettik.
"Yedeğiymişim." Gülümseyerek söylediklerine kaşlarımı çattım. Yüzümüzdeki ifadeyi görünce tekrar konuştu. "Gülsenize be."
Söyleyecek bir şey bulamamıştım. Herkes susmuştu, biraz zaman geçtikten sonra Seungmin saçlarıma bakmaya başladı.
"Felix saçların çok güzel. Bir model deneyebilir miyim?"
"Tabii."
Sandlayesinden kalkıp yanıma geldi. Uzun sarı saçlarımdan bir tutam alıp yarım at kuyruğu bağladı, sonra da başımı çevirmemi istedi ve önlerden küçük saç tutamları çıkarıp yüzüme dökülmesini sağladı. Saçım uzundu ama hiç bağlamayı denememiştim.
Changbin başını çevirmiş bizi izliyordu. "Çok tatlı oldun Felix."
"Teşekkür ederim."
Biraz daha konuştuktan sonra sınıfa döndük, gün daha uzundu.
•••
Saat gece yarısını bulduğunda her zamanki gibi şapeldeydik. Minho şapelden çıkıp gitmişti, ölmesi uzun sürmezdi.
Changbin, Seungmin ve ben parçaları beraber aramaya karar verdik. Hyunjin ve Jeongin de beraber olacaklardı.
Üçümüz yüzme havuzunun olduğu yere gelmiştik. Koridordan sesler gelmeye başlayınca üçümüz de birbirimize bakmaya başladık. Aklıma gelen fikirle konuştum, "Suya dalalım, belki bizi bulamaz."
Kimsenin aklına başka bir şey gelmediği için aceleyle suya girdik. "Derin bir nefes alıp batın."
Öyle yaptık. Gerçekten de kırmızı kızı gördük, ölürsem bir şey olmayacağını biliyordum ama her seferinde korkuyordum. Havuzun kenarında yürüyordu ve bize bakmadan yoluna devam etti. Gözden kaybolunca üçümüz de nefes nefese yüzeye çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re/Member | Hyunlix ✓
Fanfic"Yarın yok olsan bile Felix, seni bulurum." Kollarını çekip beni kendine doğru çevirdi ve üstünde Hwang Hyun-jin yazan yaka kartını çıkarıp elime verdi. "Sözümün mührü olsun." * "Ceset parçalarının her birini bulup buraya yerleştireceğiz. Küçük bir...