Jag ringer dig och ber dig komma över till mig för jag har en sak att berätta. Så du kommer till mig så snabbt du kan, men när du kommer hem till mig så har jag en stor resväska med mig.
Jag berättar att jag har bokat ett hotell för oss under en vecka så vi kan vara för oss själva ett tag utan föräldrar och syskon.Det tar ungefär 40 minuter till hotellet. Vi lyssnar på musik och pratar om vad vi kan hitta på när vi kommer fram. Det kommer upp våran favorit låt upp och vi börjar sjunga tillsammans.
-Framme på hotellet-
Jag tar fram mitt bankkort och betalar, sen får vi nyckeln till rummet. Vi får ett normal stort rum med havsutsikt. Vi har en dubbelsäng, sort badrum/toalett med badkar och en liten hall.Jag går in på toa och byter om till en röd bh och röda stringtrosor. Sen ropar jag på dig att blunda när jag kommer ut och jag ställer mig framför sängen där du ligger och kollar ner i telefonen.
Jag lägger mig med mina händer på dina byxor precis vid ditt kön. Du tittar på mig och drar upp mig i din famn istället. Vi börjar hångla ordentligt och jag juckar lite lätt mot din "bula" under dina byxor. Sen så knäpper jag upp dina byxor och du tar av dig din tröja.
Du vänder mig om så jag står i doggystyle. Du särar på mina ben och börjar pulla min blöta fitta och sen kör du in din stora, långa och hårda kuk i mig. Jag stönar till högt.
Du kör mig hårt och snabbt vilket vi ÄLSKAR. Jag skrik stönar och du bara fortsätter. Jag känner hur det bara blir varmare och varmare inne på rummet, men jag bryr mig inte så mycket.
Du vänder mig om så vi kör missionären, men jag har mina ben på dina axlar. Du kör mig ännu snabbare nu och jag skriker av njutning. Jag skriker flera gånger att jag kommer men du bara fortsätter.
Jag hör dig andas högre och högre och sen drar ut din kuk och stönar till. Jag känner en varm stråle komma på min mage. Du kom över hela min mage o sen lägger du dig bredvid mig och vi somnar direkt.
-Tack så mycket hjärtat, mumlar vi i sömnen till varandra.
YOU ARE READING
18+ Noveller
Short Story!!18+!! Innehåll: sex, dåligt språkbruk och tobak/ alkohol. Antingen har jag fått tips från anonyma personer som vart in the mood just då eller så skriver jag det som kommer upp i huvudet. Nakenbilder/videos? NEJ Liknande texter? WHY NOT🤷🏼♀️