När vi träffades för första gången

245 2 2
                                    

Vi ses vid busshållplatsen närmast dig, precis som planerat.

Jag bär en urringad tröja o tajta byxor. Du bär en tröja och ett par mysbyxor.

Vi bestämmer oss för o gå in o duscha direkt när vi har kommit hem till dig eftersom det regnar ute. Medans vi går hem till till dig så känner jag att d pirrar i magen och jag ser din "bula" i dina byxor.

-Hemma hos dig-
Vi kommer hem till dig och går direkt in på toa. Vi byter om tillsammans och jag går ner på knä för att börja suga av dig. Du ger mig en blick på min kropp o din kuk växer. Jag slutar plötsligt suga och då drar du tillbaka mitt huvud så jag fortsätter suga.

Vi byter om och vi går in och duschar. Vi hjälper varandra att schamponera håret, tvätta kroppen och våra privata delar.

Sen så byter vi om till morgonrock o vi sätter oss i soffan. Jag sätter mig mot dig så vi sitter med ansiktena mot varandra och sen börjar jag rida dig försiktigt medan du håller i mina höfter och jag stönar till. Du bär in mig till din säng o vi börjar köra doggy och jag stönar högt för du kör snabbt.
Jag känner att jag kommer och du fortsätter med en växel högre o jag börjar greppa om din kudde för att inte låta FÖR mycket.
Efter ett tag så känner jag att du kommer i hela mig. Du stönar till ordentligt.

Du lägger dig ner bredvid mig. Med handen på min rygg och vi somnar direkt av utmattning.

18+ NovellerWhere stories live. Discover now