-Kommer du?! Vi måste åka snart innan det blir för sent, ropar du till mig medan jag packar i det sista i våra ryggsäckar.
-Ja jag kommer nu stressade jäven, säger jag och rufsar dig i håret.Vi har tänkt att åka ut i skogen för att campa, fiska och grilla. Jag lägger in våra ryggsäckar i bagageluckan och sätter mig i förarsätet och startar bilen. Det är en röd, äldre Volvo med bakhjulsdrift och bra ljudanläggning.
!!INGEN A-TRAKTOR/EPA!!
Jag drar ner rutorna och sätter igång lite Country, för jag vet att vi båda gillar Country. Du tar upp GPSen och vägbeskriver vart vi ska åka. Jag kör lite rally för det är ingen annan ute på skogsvägen. Jag sladdar runt lite för ingen är i närheten och ser allt och kan komma till skada förutom du och jag.-Framme vid skogsdungen vi tänkt campa-
Vi plockar ut tältet och sätter upp det vilket tar skapligt snabbt sen tar vi in våra saker och luftmadrassen (180x200) vi ska sova på. Vi bäddar den med sängkläder, två täcken och kuddar. Vi tar upp alla våra saker och lägger i fotändan sen lägger vi oss på madrassen.Vi börjar direkt hångla och jag lägger min hand på din kind och jag känner din hand på ena mitt bröst. Jag lägger mig över dig och tar av mig min tröja så jag sitter på dig i endast arbetsbyxor och bh. Du tar av dig din tröja och knäpper upp ditt skärp på dina arbetsbyxor. Jag knäpper upp min bh och mina tuttar flyger ut. Du drar av våra byxor för att sedan lägga mig på rygg och nafsa på min hals. Du slutar plötsligt nafsa på min hals och börjar kyssa mig ner till mina trosor. Du drar av mina trosor och dina kalsonger. Jag känner hur det rinner redan nu där nere. Du börjar slicka och pulla min fitta sen så drar du mig närmare dig.
Du börjar reta mig med att stoppa in och ut ditt ollon ur mig. Efter ett tag så drar du in i hela din kuk i mig o jag stönar till högt. Du håller i mina höfter medan du hör mig i missionären, men mina ben är på dina axlar. Du både ser och hör hur mycket jag njuter.
Du vänder mig om så jag suger av dig. Du drar i mitt hår för att bevisa vem som bestämmer. Jag slår till dig lite då o då när jag inte kan andas. Jag fortsätter och fortsätter tills du nästan kommer sen slutar jag. Du sätter mig på alla fyra och börjar köra mig hårt i doggy. Jag skrik stönar medan du håller i min röv med ett fast grepp.
Jag skriker att jag kommer och då kommer du som en flod i mig sen kommer jag som ett vattenfall och du leker med min klitoris samtidigt så jag kommer mer än tänkt.
Vi lägger oss ner och jag lägger mig i din famn och jag somnar nästan direkt.
-Tack hjärtat, säger du och pussar mig i pannan.
-Tack själv... säger jag och somnar om i din famn.
BINABASA MO ANG
18+ Noveller
Short Story!!18+!! Innehåll: sex, dåligt språkbruk och tobak/ alkohol. Antingen har jag fått tips från anonyma personer som vart in the mood just då eller så skriver jag det som kommer upp i huvudet. Nakenbilder/videos? NEJ Liknande texter? WHY NOT🤷🏼♀️