Jag vaknar med ett ryck eftersom du ligger inte bredvid mig. Jag förstår inte vad som händer men jag ser att du packar i små saker i min väska och några kläder i din väska.
"Kom nu, vi ska till min barndomskompis *namn* för han vill träffa oss två och vi ska hitta på något kul", säger du och bär upp mig ur sängen så jag sitter i ditt knä.
"Måste vi åka nu?! Klockan är ju 10:06", säger jag o små surar.
"Jaa det måste vi för desto tidigare vi är där, desto roligare blir det", säger du och väljer kläder till mig o kastar dom till mig.
Jag sätter på mig kläderna du kastar på mig. Ett linne som är som en liten magtröja, svarta jeans med hål på knäna (såklart underkläder och strumpor). Jag är inte pigg men jag sätter mig i soffan mittemot dig och äter fil och flingor och dricker mitt favorit te med mjölk. Jag lägger in disken i diskmaskinen och gör mig i ordning.
-På väg till kompisen-
"När är vi framme?! Vi har ju åkt i 20.000 år juu haha" säger jag och skrattar.
"När som helst jag måste bara dra in i skogen och kissa" säger du och tar mig på låret.
Vi stannar till en skogsväg men istället för att du går ut så börjar vi hångla. Jag sätter mig i ditt knä och stönar till för jag känner din "bula" som växer. Du dra ner stolen så du ligger ner och jag drar av mig mina byxor och trosor och du drar ner dina byxor o kalsonger. Jag sätter mig på din kuk och jag stönar till. Jag börjar rida dig och jag känner att du bara blir större och större. Jag känner att mina ben börjar ge upp så jag säger det. Du lägger mig ner och du börjar köra mig hårt och snabbt i missionären. Jag skriker medans du kör mig för din kuk är så jäkla stor och det är så jäkla skönt.
Efter en stund så känner jag att du andas tyngre och tyngre så vi andas lika tungt och sen så drar du ut din kuk jätte snabbt och kör in den i min mun och kommer. Sen så pullar du mig lite lätt och jag kommer som en flod och du bara ler mot mig.
Sen tar vi på oss alla våra kläder igen och vi börjar åka till din kompis. När vi kommer fram så frågar han vart vi har varit eftersom enkel resa tar 30 minuter men för oss tog det 1,5 timme. Du förklarar att jag blev åksjuk efter halva vägen och vi var tvungna att åka tillbaka hem för jag råka spy på mina kläder.
Vi sätter oss i soffan hos din kompis och tar något att dricka. Det blir en varsin kall öl och vi bestämmer oss för att spela Mario Kart. Vi skrattar och har kul och det blir bara mer och mer dricka. Sen bestämmer vi oss för att grilla kött och medans ni grabbar grillar så står jag i köket och gör sallad och pommes så det blir perfekt. Jag ropar in din kompis för att han kan duka i vardagsrummet. Jag tar ut allting i vardagsrummet medan du kommer in med köttet. Vi väljer en film och börjar titta på den.
Fortsättning följer i nästa kapitel...
ESTÁS LEYENDO
18+ Noveller
Historia Corta!!18+!! Innehåll: sex, dåligt språkbruk och tobak/ alkohol. Antingen har jag fått tips från anonyma personer som vart in the mood just då eller så skriver jag det som kommer upp i huvudet. Nakenbilder/videos? NEJ Liknande texter? WHY NOT🤷🏼♀️