Vad vill du göra med mig?

156 2 0
                                    

!!Historia från läsare!!

"Vad vill du göra med mig, du bestämmer helt", jag.
"ehm... låt mig tänka lite", läsare.

Jag drömmer om oftast att du kommer hit till tågstationen i min stad. Du kommer ut från tåget, vi ser varandra och vi springer mot varandra så hoppar du upp i min famn. Vi kramas kanske lite FÖR länge. Men det gör inget.

Vi börjar att gå hem till mig då du är helt slut efter resan hit till mig. När vi börjar komma närmare mig så vänder jag mig om och drycker upp dig mot husväggen och kysser dig lite lätt. Du kysser tillbaka. Vi går hemåt till mig, jag visar dig runt i kvarteret innan vi går upp till mig.

Du lämnar dina saker och jag visar dig runt hemma hos mig. Du vänder dig sedan om och kysser mig som övergår till hångel. Jag bär upp dig i min famn och lägger dig försiktigt ner i sängen. Vi strular lite, kläderna flyger av ganska snabbt. Jag börjar ta på dina tuttar och börjar gå ner med min hand och fingra dig.

Jag fortsätter kyssa dig och drar upp dina händer över ditt huvud. Jag fingrar dig snabbare och djupare och du stönar. Jag lyfter upp dig på knä och du börjar suga av mig medan jag fingrar dig i samma takt som innan.

Jag lägger mig på rygg och du fortsätter suga av mig. Jag reser mig upp och vänder dig på rygg och börjar slicka dig. Jag kysser dig upp till din nacke och kör in min hårda, pulserande påle i dig. Jag börjar långsamt men det blir bara snabbare och hårdare. Jag håller ett fast grepp om dina händer över ditt huvud.

Jag kommer på hela ditt ansikte med ett stön. Sen så lägger vi oss och myser och du somnar direkt.

18+ NovellerWhere stories live. Discover now