Din synvinkel:
Vi ska se någon ny film på bio men den har varit på bio i två veckor redan så det är inte helt proppfullt på bion men ändå folk där. Jag sa åt dig att ha på dig nån fin kjol.Jag bokade platser längst bak i bion för att vi ska kunna busa lite under filmen. Vi köper lite snacks och dricka och så sätter vi oss i bion.
Det är bara du och jag i raden längst bak. Några minuter in i filmen så börjar jag ta på ditt ben längre och längre upp. Jag går hela vägen upp under din kjol och märker att du inte har trosor på dig.
Jag drar med fingrarna över din fitta sakta och känner hur du blir våtare och våtare. Då börjar jag kyssa dig och du sätter dig på mitt knä.
Jag drar ner mina byxor lite men bara tillräckligt. Så tar jag din midja och för ner dig på min kuk som nu är ashård.
Min synvinkel:
Jag känner dina händer runt min midja o din hårda kuk precis intill min fitta. Jag sätter mig ner på knä mellan dina ben och börjar suga försiktig.Jag känner hur du andas tyngre o din hand i mitt hår med ett fast grepp. Jag kollar upp på dig då och då. Du verkar njuta ordentligt.
Jag sätter mig i ditt knä o börjar kyssa din hals o hångla me dig. Sen så sätter jag mig på din kuk med ett tyst stön. Jag känner dina händer på min stora röv o jag försöker hoppa upp och ner så tyst som möjligt för att inte någon annan på bion ska höra.
Din synvinkel:
Min kuk är stenhård inuti dig och jag känner hur du blir våtare och våtare och det blir svårare att hålla sig tyst.Jag sätter dig på knä framför mig och du säger "kom i min mun". Sen börjar du suga av mig och det är så skönt att jag tar hårt i ditt hår och kommer djupt in i din mun.
Min synvinkel:
Efter du kommit i min mun så kollar vi klart på filmen, jag lutar mitt huvud mot din axel o känner din hand mellan mina lår.Jag känner mig stolt över mig själv att jag kunde suga av dig utan att känna mig obekväm eller få kvällningar. När filmen är slut väntar vi kvar till sist för och kramas.
Jag hjälper dig med dina finkläder så det ser fint ut. sen så säger jag att jag måste på toa men du följer med. Jag gör mina behov och torkar mig. Sen så lutar jag mig fram till handfatet och du drar ner din gylf på byxorna och drar fram din hårda kuk.
Du börjar knulla mig. hårt. Jag försöker att inte skrika så du håller din hand över min mun. Efter en stund så känner jag en varm stråle i mig. Jag stönar fram ett "tack daddy.. tack..".
Sen så går vi ut från bion och går till en fin restaurang och bestämmer oss för att ta något att äta.
ESTÁS LEYENDO
18+ Noveller
Historia Corta!!18+!! Innehåll: sex, dåligt språkbruk och tobak/ alkohol. Antingen har jag fått tips från anonyma personer som vart in the mood just då eller så skriver jag det som kommer upp i huvudet. Nakenbilder/videos? NEJ Liknande texter? WHY NOT🤷🏼♀️