Jag och punktjejen- Önskemål av en läsare

94 1 0
                                    

Jag ligger i min säng och spelar lite på mobilen. Jag går in på Tinder bara för att jag har tråkigt och vill se om någon lagt till mig. Det är massor som lagt till mig men jag får ögonen för en speciell. "Mino, 26" står det i profilen. Hon har inte många bilder på sig själv men hon är vacker. Fint ansikte, fina kurvor, punk stil (VAD JAG ÄLSKAR) och ganska lång. Jag lägger till henne direkt och vi börjar skriva.

-Konversationen på Tinder-

Hej! Allt bra med dig?🥰- Mino

Tja. Ja det skulle jag säga, hittade en riktigt snygg tjej som jag skriver med just nu. Själv då?😉- Jag

Jasså? Jo jag är småsur för det finns inget att göra för det är bara idiotier på denna app.🙄- Mino

Håller med exakt men du är nog den ända som faller mig i smaken och så är du trevlig.☺️- Jag

Tack så jättemycket och detsamma!🥰- Mino

-Konversationen forsätter fram och tillbaka ett tag-

Det är första gången på ett bra tag jag får komplimang över mitt utseende. Vilket ger fjärilar i magen på mig. Jag är normal lång, ganska smal, blond, blåa ögon och glasögon.

-Hopp i berättelsen till Mino väljer att åka hem till mig-

Det ringer på dörren och utanför så står det en normal lång tjej med punk stil och långa fina naglar, det är Mino. Jag öppnar dörren och välkomnar henne in. Jag hjälper ta av henne jackan och visar henne runt hemma hos mig. Efter det så lägger vi oss i soffan och myser till en film. Det är inte förens nu jag ser hur stora hennes tuttar verkligen är.

Jag frågar om jag får ligga på hennes tuttar medans vi myser och hon säger ja. Det dröjer inte länge förens jag får stånd. Så jag ursäktar mig att gå till köket och ta fram snacks. Jag känner verkligen att jag måste runka så jag gör iordning snacksen sen går in på mitt rum för att börja runka.

Jag börjar runka och sen helt plötsligt kommer Mino in och blir helt förstenad. Men hon väljer att komma närmare mig än att stänga dörren och gå. Hon har nu på sig en väldigt kort kjol och bara BH. Hon sätter sig på knä bredvid mig i sängen och tar försiktigt över. Jag känner att jag vill komma, men inte nu. En sån här chans får man kanske bara en gång i livet.

Hon ber mig blunda och jag känner hur något blött vara runt min kuk och jag öppnar ögonen. Där sitter Mino på min kuk och börjar hoppa upp och ner på min kuk. Jag knäpper upp hennes BH och tuttarna flyger ut. Jag börjar suga på ena medans jag vänder henne om på alla fyra.

Nu jävlar ska hon få se på ett monster i sängen, tänker jag och kör in min kuk. Jag börjar köra henne snabbt och hårt så man hör smack ljud. Jag drar försiktig henne i håret och kör ännu hårdare. Jag hör henne skrika av njutning men jag bara fortsätter.

Efter ett tag så kan jag inte hålla mig längre så jag drar ut min kuk och kommer på hennes rygg. Sen så somnar vi båda och hon lägger sig väldigt nära mig och jag känner mig lycklig och kär.🥰

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 03, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

18+ NovellerWhere stories live. Discover now