Du och jag hemma hos dig

128 2 2
                                    

Jag sätter mig på bussen till dig. Du frågar vart jag är på väg eftersom vi pratar facetime. Jag säger att det inte är så viktigt men att jag ska till en kompis. När jag hoppar av bussen så lägger jag på.

Jag går in i lägenhetshuset och börjar leta efter ditt efternamn. Där! Andra våningen! Tänker jag medan jag går upp för alla trapporna. Jag har på mig en alldeles för kort kjol och ett för litet linne så man nästan ser mina bröst.

Jag ringer på din dörr och du öppnar. Du står helt paff i några sekunder sen så drar du in mig i din lägenhet. Du är ensam hemma så du visar mig snabbt runt och sen går vi in till ditt rum. Du trycker upp mig mot dörren och jag stönar till lite lätt. Vi börjar hångla och jag känner dina händer på min midja och röv medan jag har mina armar runt din nacke.

Du lägger dig i sängen med din kuk framme och jag sätter mig försiktigt mellan dina ben och suger lite grann. Du drar bort mig från din kuk så jag sätter mig på din kuk då du känner hur blöt jag är. Sen så sätter jag mig på din kuk utan trosor och du lyfter upp mig och jag stoppar in din stenhårda kuk i mig. Vi båda stönar till. Jag hoppar upp och ner medans jag ser på dig hur mycket du njuter.

Du reser dig upp o börjar knyta fast mina handleder i ett snöre som sitter på din säng. Det dröjer inte länge fören jag har snören runt hela min kropp och du börjar köra mig i doggy. Du börjar försiktig o långsamt sen ökar du farten och jag stönar högt som fan. Du trycker ner mitt huvud i en kudde. Jag känner hur min mascara börjar rinna eftersom jag njuter som fan.

Jag kommer som en flod så du lägger en handduk där det var som värst. Du vänder mig om och börjar slicka och pulla mig. Jag stönar högt av njutning och  ligger knappt stilla men du bara fortsätter. När du känner att jag är nära på att komma så trycker du in din stora hårda kuk i mig. Jag stönar högt som fan medans jag hör och känner sängen röra på sig som aldrig förr.

Efter en stund så vänder du mig om igen och sätter på dig en kondom. Du smörjer in min anal med glidmedel och du trycker in din kuk i mig och jag stönar högt.

"oh fuck *namn*..." säger jag medans du bara kör hårdare och hårdare och du leker med min klitoris samtidigt.
"är babygirl beredd?" säger du och stannar upp ett tag.
"beredd på vadå?" säger jag men blir avbruten av att du kör mig hårdare än någonsin tidigare.

Jag skriker medans du kör mig. Efter ett tag så känner jag att du börjar bli mer slut så jag vänder mig om och jag möts i en flod av sperma i hela mitt ansikte och ett stön av dig.

Du lägger dig bredvid mig och somnar direkt. Jag somnar lite efter eftersom jag är fast i rep som jag knyter upp. Jag somnar bredvid dig.

(Förlåt för dålig uppdatering på senaste måendet har stått ivägen och jag har inte vetat vad jag ska skriva om😅)

18+ NovellerWhere stories live. Discover now