(1) Yüz Yüze

5.7K 59 17
                                    

hoseok: lan jungkook şerefsizi mızmızlanıcaksan oynamayalım amına koyayım bilardoya çağırmak için daha kolay adamları seçmeliydin...
 

- : siktir sadece hile yapıyosun her seferinde

hoseok: hayır kanka oynayamıyorsun sadece aman of siktir et sen şu otelde bi çocuktan bahsediyodun hayırdır var mı olay?

-: kanka bunun arkadaş grubu vardı bende laf olsun diye aralarına girip ayak uydurdum ama ara ara stresten saatle oynarken taenin yanına düşürdüm, alıp ayağı kalkarken denge sikildi ben tutuna tutuna taehyung'un sikini tuttum doğal olarak sinirlendi ama sinsi bir tavrı vardı öyle işte

hoseok: suga yine 15 kere çaldırmış eve gideyim sikecek neyse ben kaçıyorum devam ederiz başka zaman.

Olayı tekrar düşününce bile ter basıyor sanırım onunla tekrar yüz yüze görüşmemem lazım, siktir utanç vericiydi. Etrafı toparladım odadan çıktım, otelin geniş büfesinde köşelerde boş bir koltuk bulup oturdum. Telefonu kurcalıyordum ama kulağıma bir ses erişti... " ananı sikeyim taehyung bu"  Beni görmüş olmalıydı, bozuntuya vermedim ama kahretsin ki çok utandım...

"Siktir o buraya geliyor"

yürürken cebindeki ses çıkaran bozuk paralar her taraftan duyuluyordu.  Keskin bir sırıtma ile gözlerimin içine baktı, Sikini beğenip beğenmediğimi sorduğunda ise ruhum çekildi. "Neden cevap vermiyorsun? sana görmen için fırsat verebilirim", Afalladım ve sadece bir süre yüzüne baka kaldım. Biraz bekledikten sonra dayanamadı ve eğilip yüzüme yaklaşarak bu gece 191 numaralı odaya uğramamı istedi.

Akşama anneme doğum günü hediyesi seçmem gerekiyordu çünkü yurtdışında yaşadığı için o gün gitmeme imkan yoktu bu yüzden akşama hediye alıp kargo ile yollayacaktım.

20.08

Ev eşyaları dükkanı bulmuştum ve onun her sevdiği türden eşyalar vardı eğer imkanım olsa tüm dükkanı satın alıp gönderirdim ama sadece Mutfak takım seti ve yanına da buket çiçek gönderdim umarım kurumaz.
Siktir taehyung'un dediği sözü unutmuştum, Paketleri kargoya verip hemen arabayla otele geri girdim, saat geç olmamasına rağmen çok sessizdi.

Merdivendeki adımlarım teker teker yankı yapıyordu, Bir adım daha çıkarken ayağım takıldı ve düşüp çenemi kanattım, biraz otururken kapı sesi kulağıma ilişti.

taehyung: oh iyi misin? tam da seni bekliyordum bu arada çenen bayağı kanamış odaya gel de pansuman yapalım.

Yine dondum kaldım, kendi yaramı kendim de temizleyebilirdim. Kalktım ve odaya beraber yürüdük, adımlarımız koridorda inliyordu.

Odaya girdik ve etrafı incelemeye başladım, Loş ışıklı çift yataklı ve 1 banyosu vardı hatta bir iki çift tablo, Gezdikten sonra yatağa oturdum ve tae de banyoya girdi, pansuman aletlerini alacağını düşünüyordum ve biraz daha otururken banyodan inleme sesi geldi. Nefesim kesildi, kahretsin sese bak şaheser eseriydi...

Görmezden gelmeye çalışırken banyonun altından beyaz bir sıvı akmıştı. Siktir ben de deli gibi azmaya başlamıştım ama lanet çenem acı veriyordu, ses bir süre kesildikten sonra elinde pansuman aletleri ile banyodan çıktı, sanırım duymadığımı düşünüyordu veya bozuntuya vermiyordu. Hiçbir şey demeden yüzüme yaklaşıp çeneme pansuman yapmaya başlamıştı, sikeyim çok bastırıyordu inlememek için kendimle savaş veriyordum, en sonunda dayanamadım patlak verdim.

-: Ah yavaş yapsana taehyung!

+: "sırıtarak" sakin ol acıdıysa söyleyebilirdin hafif yapardım:)

-: (hassiktir siki kalkmıştı) neyi ima etmeye çalışıyorsun bilmiyorum gecenin bir vakti odaya neden çağırıyorsun bilmiyorum sus şimdi işini yap gideceğim.

+: problem yok tamaamm

Nihayet şu an bitmişti ve gidecektim sanırım benden mutlusu yoktu, ayağı kalktım ve dış kapıya gittiğimde kapının açılmadığını fark ettim, o anda jeton düştü " sikildin jungkook..."
Arkamı döndüğümde ise taehyungun bacaklarını iki tarafa açıp kollarını geriye atarak, sırıtarak beni izlemesi ile karşı karşıya kaldım.

Evvett yazardan şimdilik bu kadarr, ilk bölüm olduğu için abartı yapmadım ama ikinci bölümde harika sürprizlerim varr<33 Diğer bölümü yazmak için heyecanlıyım şimdilik görüşürüzzz

^NO 191^ =TAEKOOK +18 SMUT=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin