Ben geldimm yinee, dayanamiyorum surekli yazip bolum atiyroum buyuk ihtimal tutmaz ama olsun simdi devam edelim💕
Kesinlikle eve gidince sağ çıkamayacağımı anlamıştım ve çok büyük sıçmıştım, elimi taenin penisinden çektim ve manzara izlemeye başladım.
+: Hayırdır elini çektin, korktun mu yoksa? emin ol bu benim sikimde değil çünkü seni istiyorum ve bayılana kadar sikeceğim seni.
-: Senden çok daha fazlasını yapabilirim.
+: Görücez*
Otele vardık ve içeri girdik, vakit kaybetmeden sıkı adımlar ile odaya çıktık.
Taehyung:
İşte benim gecem...
Odaya vardığımızda tekrardan odayı incelemeye başlamıştım fakat artık bu dekorların sıkıcı olduğunu düşünüp taeden fikir aldım.
-: Hyung bu odanın şeklini değiştirelim mi?
+: Niye problem neymiş bence hoş duruyor ve göz yormuyor, ha daha seksi bir tarzı olsun istiyorsan her zaman kabul.))
Aptalca bir bakış atıp oturdum, daha sonra fikrimi değiştirdim ve duşa girmeye karar verdim, Tae varken biraz sıkıntılı olacaktı ama elimden gelen bir şey yoktu.
-: Taehyung ben duşa giriyorum ayrıca kapıyı kitleyeceğim, abuk subuk işler çıkarma başıma.
+: Anladım" kilitleyebilirsen ne mutlu sana...
-: Anlamadım
+: problem yok saçmalıyorum, gir işini hallet benimde işlerim var.
-: Pekala.
Duşa girdim ve suyu açtım, kapıyı kilitlemeyi unutmuştum ve daha da geri dönemezdim. Başıma gelecekler pek iyi şeyler değil gibiydi açıkçası...
Taehyung, jungkookun duşa girdiğini duyunca beklemeden kapının önüne dikildi, kapıyı hafifçe aralayıp jungkook'u izlemeye başladı. Taehyung jungkook'u çıplak görünce deli gibi kendinden geçmişti. Penisini eşofmanından çıkarıp 31 çekmeye başladı, boşaldığında ise spermleri yere damladı.
+: Siktir
Taenin sesini duyup arkamı döndüğümde kapının aralanmış bir şekilde olduğunu ve onun beni izlediğini gördüm. O da beni fark edince gülümsedim, anlık karar ile yanıma gelmesini işaret ettim, beklemeden fırladı ve kıyafetlerini hızlıca çıkardı, kabini açtı ve yanıma sokuldu.
+: Seni manyak gibi becermek istiyorum jungkook..
Tam konuşacakken taehyung bir anda penisimi tutup ileri geri yapmaya başladı, siktir çok azmıştım. Yapmamak için direniyordum ama dayanamadım, taenin kalçasını tutup vurmaya başladım ve onun da hoşuna gittiğini fark edip vurmaya devam ettim. Taenin penisine boşalmıştım, tae de penisinden spermimi alıp tadına baktı ve mükemmel olduğunu söyledi. Tae duvar kısmına geçip beni kucağına almıştı, kalçamı tuttu ve yukarı aşağı yapmaya başladı, nefes nefese inliyorduk ve taehyung boynuma gömüldü, nefes alıp verişi tüylerimi diken diken ediyordu'" Benim boşalmam ile tae de içime boşalıp penisini çıkarmıştı, eğilip penisini ağzıma aldım ve git gel yapmaya başladım, tae deli gibi azmıştı ve eliyle kafamı penisinin sonuna kadar bastırdı, tekrardan yüzüme boşaldı ve tadına baktım, lezzetliydi. Taehyung eğilip göğüs kaslarımı emmeye başlamıştı, o kadar çok yükselmiştim ki bağırmamak için kendimi zor tutuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
^NO 191^ =TAEKOOK +18 SMUT=
RomanceHesaplamalarıma göre kıyafetlerimi çıkarmak için tüm ön koşullara sahipsin...