(24) 10 Demet Beyaz Gül

276 8 19
                                    

Selammm biliyosunuz aktif olamiyorum lgs yuzunden ve derslere daha cok odaklanmam gerekiyo bu yuzden birkac bolum sonra final yapabilirim💗

Taehyung çaresizce dolan gözleri ile bana bakarak hala bir umut olup olmayacağını sorarak ağlıyordu. Yalnız hissetmiştim çünkü elimden hiçbir şey gelmiyordu. Doktor ise hiçbir şey demeden elindeki kağıtlara bakarak iç çekiyordu. Ölmek istemiyordum iyileşecek miydim bilmiyordum, sadece bu yaşadıklarımın hiç yaşanmamış olmasını istiyordum.

1 Hafta Sonra~

Artık saçlarım tamamen dökülmek üzereydi, bu yüzden taehyung saçlarımı kazımıştı. Taehyung'a döndüğüm zaman şok geçirmiştim. Kendisi ağlayarak kendi saçlarını kazıyordu, benim için:)

~~~~

Tamı tamına 6 aydan fazla geçmişti, bu süreç içerisinde tabii ailem dışı tüm arkadaşlarım ve tanıdıklarım aksatmadan sürekli ziyaretime gelip benimle vakit geçirmişlerdi. Enerjik olmamı sağlayan namjoon, jin, suga, hoseok, jimin ve taehyung, Onlar beni en çok toparlamış kişilerdi. Bu süre zarfında beni asla yalnız bırakmamışlardı ve benimle her zaman vakit geçirmişlerdi. Taehyung'un üvey abim olduğunu öğrendikten sonra bile ilişkimiz asla bozulmamıştı, çünkü bu benim için hiçbir şeydi.

Her geçen gün iyileşiyordum ve kemoterapi görüyordum ve daha iyi hissediyordum, belki annem yanımda olsaydı beni iyileştirirdi.

Ve iyileşmeme ramak kalmıştı. Eski halime, eski ilişkilerime tekrardan kavuşacaktım. Artık saçlarım dökülmüyor, ve yeniden çıkıyordu. Sanırım artık iyileşmiştim:)

~~~~

Yoongi
LAN TAKI NERDE GEÇ KALIYORUZ

Hoseok
MUTFAK MASASINDA GİT AL BEN KRAVAT DÜZENLİYORUM

Yoongi
LAN SIÇARIM KRAVATINA HADİ GEÇ KALIYORUZ ADAM HAYATINDA Bİ KERE EVLENİYO ZATEN ONDA DA GEÇ KALMAYALIM💗

Hoseok
Tamam yungi bey hemen geliyorum💕💕


18.47

JiminEvleneceğinizi hala aklım almıyor amk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Jimin
Evleneceğinizi hala aklım almıyor amk

Jungkook
Harbiden ya

Jin
Keşke bana da talip çıksa

Namjoon
Ben talibin olurum💗

^NO 191^ =TAEKOOK +18 SMUT=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin