Sahile gittik ve kuma oturup denizi izleyip sandaviçlerimizi yedik. Tae bir şey söyleyecek gibi oldu ve durdu.
+: Hayatının geriye kalanını benimle geçirir misin kook'um.
Beklemiyordum, şaşkınlıkla taehyung'un gözlerine bakıp kaldım, ne diyeceğimi bilmiyordum bu yüzden sustum ve bekledim.
-: Taehyung, bu fazla ani oldu, Bana biraz zaman verir misin lütfen?
Taehyung durdu ve jungkook'un gözlerinin içine baktı, istemediğini düşünerek cevap verdi.
+: Pekala. Ama şunu bilmelisin, annem bana görücü usulü randevu hazırladı, sürekli ısrar ettim ama nafile.
-: Ne
Taehyung'u bu halde bırakamazdım, ellerimden kayıp gitmemesi için her türlü şeyi yapmaya hazırdım, konuyu kapatmamızı söyledim ve akşam bara gitmeyi teklif ettim, kabul ettiğinde ise dünyalar benim olmuştu, öyle mutluydum ki...
20.08
Tae ile biraz vakit geçirdikten sonra kalkıp otele geri döndük, bizimkileri de arayıp onların da gelmesini söyledim, suga mızmızlanmasına rağmen sonunda teklifimi kabul ettirmeyi başarmıştım.
odaya çıktığımızda hyung yatağa uzanıp telefona bakmaya başladı, ben de giyinmek için giyinme odasına gittim, özel günler için giydiğim muazzam görünen takım elbisemi giydim, Taenin düşmemesi mümkün değildi...
Giyindikten sonra tae'nin karşısına çıkmıştım, şaşkın gözlerle ağzını aralayıp bana bakıyordu, gözlerini benden alamamıştı.
+: Siktir, beni diğer insanlar ile uğraştırmak zorunda kaldırıcaksın kook.
-: Oh, sahiden o kadar da iyi mi görünüyorum hyung:)
+: Mükemmel görünüyorsun jungkook...
-: ee- Sen giyinmeyecek misin tae?
+: Beni böyle de beğenirsin diye düşünüyordum.
Taehyung'un üstünde beyaz bol bir gömlek, altında ise mavi baggy jeans vardı.
-: Hayır hayır gerçekten beğenmeyeceğimi mi şüphe ediyorsun?
+: Hmm bilmem? istersen eşofman giyebilirim, "sırıtarak" sikimi çıkarman için daha rahat olur:)
-: Şaka mı yapıyorsun? çok fesatsın...
+: Sadece sana özel sevgilim"
-: Hyung, bir gün gerçekten öldüreceksin beni. hadi çıkalım vakit kaybetmek istemiyorum.
+: Sevişmek için mi?
-: TAEHYUNG!
+: Bağırma ya üzülüyorum neyse hadi çıkalım:))
Geceleri barlar ve cadde sokakları gerçekten rüya gibi oluyordu, gördüğümde ise bir kere daha bayılmıştım, ta ki tae'nin beni izlediğini fark edene kadar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
^NO 191^ =TAEKOOK +18 SMUT=
RomantikHesaplamalarıma göre kıyafetlerimi çıkarmak için tüm ön koşullara sahipsin...