(14) Uyku

449 12 4
                                    

Sonunda yeni bolum atabilicek zamani buldumm 1-2 gun geciktim cildircam 👹
cok uzatiuom hadi sustum



Telefon yavaşça ellerimden kayıp giderken taehyung'un çaresizce bana bakışını gördüm, hayatım bitmişti. Taehyung hızlıca yerden telefonu alıp son aramalara bakmış ve teyzemi arayıp neler olduğunu sordu. Öğrendiğinde ise gözlerime uzun uzun baka kaldı.

Kafamı eğerek hafifçe yere bakıyordum, taehyung dayanamayıp derince sarılmıştı, elleri ile kafamı kendi omzuna gömüp sımsıkı sarıldı. İkimiz de hıçkıra hıçkıra ağlıyorduk, tüm yemeği berbat etmiştim ve utanmıştım, Aklımda olup biten her olayı düşünüyordum.

Jungkook
Yemeği mahvettiğim için özür dilerim

Taehyung
Jungkook hayır hayır asla böyle düşünmene izin veremem

Jungkook
alışkanlık hyung

Taehyung
Alışkanlık olması için bir sebep gerekiyor.

Susmuştum çünkü daha fazla konuşup ayakta duracak halim yoktu. En son kafamdaki sinyal sesi ile taehyung'un sesini işittim.

Gözlerimi zar zor aralayarak nerede olduğumu anlamaya çalışıyordum, Hastanedeydim.  Yaşadıklarımın bir rüya olmasını o an hiçbir şey kadar istememiştim oysa ki. Gözlerimi biraz daha araladığımda taehyung'u gördüm"" uyandığımı anlayınca kafasını boynumun içine gömmüş bir şekilde ağladığını fark ettim.


Elim ayağım soğumuştu, onu daha önce hiç bu şekilde görmemiştim, ellerimle kafasını kendime bastırıp saçlarını öptüm, sarılmaya çalıştığımda kolumdaki serum biraz engel oldu ama bu yine de hayatımın anlamına sarılmama engel değildi. Bir süre sarılı kaldık ve taehyung koltuğunu çekip yanıma oturdu ve ellerini birbirine kenetleyerek derince bir nefes alıp yüzüme baktı.

Jungkook
İyi misin sevgilim?

Taehyung
Kook'um bunu asıl benim sormam lazım, daha iyi misin nasıl hissediyorsun

Jungkook
bilmiyorum hyung, psikolojik olarak bile iyi değilim, o kadar yoğun hissediyorum ki annemin ölümüne bile ağlamaya vakit bulamıyorum.

Taehyung
seni asla bırakmayacağım sevgilim, biliyorum klasik bir söz ama hayır benim için ve bizim için değil.

Jungkook
Ya sana da birşey olursa ne yaparım hiç düşünmüyor musun?

Taehyung
Düşünmüyor muyum jungkook? emin ol her olacak şeyi senden fazla düşünüyorum:/

Jungkook
babam zaten daha ben çocukken öldü, onun konusunu açmayalım. Şimdi ise annem, nasıl kaldırabilirim ki taehyung ölmek istiyorum

Taehyung
Asla böyle bir şey olmayacak biliyorsun umarım, Annen veya baban değilim ama her şeye rağmen anne ve babalık görevimi senin için yerine getirmeye hazırım jungkook:)

Taehyung'tan böyle bir cümle duymak beni öyle derinden etkilemişti ki kalbime adeta onlarca hançer saplanmıştı, karnımın altına acı bir sızlanma girdi. Çok acınası bir konuma düştüğümü hissediyordum ama öyle olmadığımı da biliyordum, Bundan geriye sadece hayatımı taehyung'a adamaya her an hazırdım, kafamı yastığa yaslayarak tavanı kısa bir süre izledim, tae de elimi tutup beni izliyordu.

Taehyung
sana bir şey söylemem gerekiyor jungkook ama buna hazır olman lazım

Jungkook
Sürprizlere her an hazırımdır biliyorsun hyung:)

Taehyung biraz düşünüp derince nefes alarak bana baktı.

Taehyung
Annenin cenazesi olmayacak kook.

Jungkook
Ne? nasıl yani anlamadım ne dediğinin farkında mısın?

Taehyung
ne duyduysan o doğru jungkook...

Jungkook
Ne neden kim söyledi neden yapılmıyor taehyung sinirleniyorum bana düzgünce cevap ver yalvarırım

Taehyung
Cenaze istemiyorlar, annenin tanıdıkları.

Jungkook
TAEHYUNG O CENAZE OLUCAK BU BENİM HAYAT MESELEM ANLIYOR MUSUN YA NASIL OLMAYACAK KİM DİYO DAHA BUNU BİLE SÖYLEMİYORSUN SİKECEĞİM

Taehyung
Jungkook sakin ol lütfen sakin ol şu an sinirlisin sakinleşmen için ne yapmamı istiyorsan söyle lütfen istediğini yapacağız söz ama lütfen sakin ol çünkü sinirin şu anda sana hiçbir faydası yok lütfen

Artık dayanamıyordum, gözlerim pus içinde kalmıştı, hıçkırarak ağlamaya başladım. Aniden kötü olduğumu hissettim ve o anda taehyung'un bağırarak doktorlara seslendiğini duydum.

~~~

Uyandığımda taehyung bana sakinleştirici iğne aldığımı ve kısa bir süre uyuduğumdan bahsetmişti, cenaze işi hala aklımdaydı ve bayağı sinirli ve gergindim ama yine götümden iğne yememek için susmanın daha iyi olduğunu düşündüm. İyi olduktan sonra hastaneden taburcu oldum, eve geçtiğimizde apar topar odama çıkıp kapıyı kilitlemiştim.

Taehyung
sevgilim lütfen açar mısın kapıyı?

kook'um

hadi ama konuşmamız gerekiyor

Jungkoooooookkk:)

pekala o zaman iyi olduğundan emin olabilmem için cevap vermen gerekiyor verirsen gideceğim

Jungkook
iyiyim tae biraz yalnız kalmak istiyorum.

Taehyung
Cenazenin yapılmamasını ben istedim jungkook.


~~~

Bölüm sonuu
oncelikle gunlerdir yeni bolum atamiyorum ozur dilerim tatilde oldugumuz icin yazmaya pek musait olamiyorum ama bolum atmayinca da kotu hissediyorum evet biliyorum sacma bir bolum oldu ve mal gibi bi yerde bitirdim ofofof yine bolum atmam uzayabilir simdiden ozur dilerim ama yorumlariniza yanit verebiliyorum aktifim<3

^NO 191^ =TAEKOOK +18 SMUT=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin