(20) Çikolatalı Kurabiye

321 9 15
                                    


Taehyung kollarını enseme dolayıp sıkıca sarıldıktan sonra benden yavaşça ayrılıp kafasını kaldırarak gözlerimin içine bakmıştı. Gözleri çok şey anlatacak gibiydi, sadece susmuştum ve öylece kalmıştım.

Arkadaki dükkandan yavaşça gelen sakin müzikle birlikte birden yağmurun hızlanması taehyung ile olan en iyi anım olabilirdi. Müzik kulaklarımı sarhoş ediyordu tuhaf bir şekilde.
Yağmur damlaları taehyung'un dudaklarına düştükçe daha çok kayboluyordum içinde.
Kirpiklerine ve yüzüne teker teker düşen damlalar... tanrım çok büyüleyici.

Yüzüme gelen yağmurları üşüyen ıslak ellerim ile silmeye çalışıyordum ama taehyung buna engel olmuştu.

Taehyung
yapma kook, bırak aksın. Yüzün çok hoş görünüyor~

Jungkook
sen de bu yüzden mi yüzünü silmiyorsun?

Taehyung
Suyun altında duruyoruz sevgilim, silsen ne fayda?

Jungkook
:)
Lütfen bir süre böyle kalalım hyung.

Taehyung
lütfen.

Dükkandaki sakin müzik ortamı o kadar iyileştirmişti ki gerçekten duydukça rahatlayıp güvende olduğumu hissediyordum. Taehyung yüzümden akan yağmur damlalarını izlerken yanağımdaki ize dokunuyordu, normalde kimseye asla dokundurtmazdım ta ki taehyung karşıma çıkana kadar.

Üvey abim olduğunu yıllar yıllar sonra öğrensem de bu bize engel değildi, eminim ikimiz de böyle bir şekilde tanışmayı düşünmemiştik. Nereden bilebilirdim ki rastgele bir otelde tanışıp buralara kadar gelmeyi... Sanki her şey dün olmuştu, hoseok ile bilardo oynarken taehyung'un sikini tuttuğum anı anlatıp atışmıştık, gerçekten zaman çok hızlı geçiyor.

Taehyung
küçük prensim bu kadar kara kara ne düşündüğünü bana da anlatır mısııın:)

Jungkook
kara kara düşünmemin tek sebebi sensin tae bey🤔

Taehyung
ayıp ya bu kadar şeyin karşılığı bu mu yani

Jungkook
hahaha:)

Taehyung
😁
arka dükkanın müziğini çok sevdin sanırım minik bebeğim

Jungkook
e, nereden anladın?

Taehyung
insan ruhunu anlamaz mı jungkook:)

Jungkook
taehyung vurdu ve gol oldu...

Taehyung
hadi gel dükkana gidelim, içmek isteyeceğin bir şeyler olabilir😉

Jungkook
ne gibi?

Taehyung
gidince görürsün~

Taehyung elimi tutarak dükkana götürmüştü, çok liminal ve ıssız bir vibe veriyordu

Taehyung elimi tutarak dükkana götürmüştü, çok liminal ve ıssız bir vibe veriyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
^NO 191^ =TAEKOOK +18 SMUT=Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin