YAYINLANIŞ TARİHİ 26 TEMMUZ 2023
Zeynep'in Anlatımıyla:
Sabah gülme sesleriyle uyanmıştım. Telefonumu alıp saate baktığımda saat 13.45'di. Neden beni uyandırmamışlardı? Salona geçtiğimde hepsi yere oturmuş gülüyorlardı.
"Onur, Burak, Mert? neye gülüyorsunuz." Dedim merakla.
Cevap Mert'den geldi. "Burak ve Nilsu birbirine girmişler Zeynep, sebebine gülüyoruz."
"Neymiş sebebi, neden girmişler birbirlerine?" Diye sordum.
Onur "Burak anlatsın güzelim" dedi gülerek.
Burak'a baktığımda somurtuyordu.
"Ne oldu niye girdiniz birbirlerinize?" Diye sordum Burak'a.Burak somurtarak "Nilsu'nun ağzına zorla yemek soktuğum için beni dövdü" dedi. Bende gülmeye başladım.
Onur, "Oğlum utanmıyonmu küçücük çocuktan dayak yemeye!" Dedi gülerek.Burak, "sus oğlum ya iki saattir sorguluyorum zaten" dedi.
Onur ve Mert yine gülmeye başladılar.Ben, "Siz güleceğinize beni neden uyandırmadınız onu söyleyin" dedim sorgularcasına.
Onur ve Mert gülmeyi bıraktılar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
𝐙𝐞𝐲𝐧𝐞𝐩:𝐂𝐞𝐯𝐚𝐩 𝐛𝐞𝐤𝐥𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦?𝐁𝐮𝐫𝐚𝐤:𝐙𝐞𝐲𝐧𝐨 𝐯𝐚𝐥𝐥𝐚𝐡𝐚 𝐛𝐞𝐧 𝐮𝐲𝐚𝐧𝐝𝛊𝐫𝐚𝐜𝐚𝐤𝐭𝛊𝐦 𝐎𝐧𝐮𝐫 𝐛𝛊𝐫𝐚𝐤 𝐮𝐲𝐮𝐬𝐮𝐧 𝐝𝐢𝐲𝐫 𝛊𝐬𝐫𝐚𝐫 𝐞𝐭𝐭𝐢!
𝐎𝐧𝐮𝐫:𝐍𝐞 𝐲𝐚𝐩𝐚𝐲𝛊𝐦 𝐠𝐮̈𝐳𝐞𝐥𝐢𝐦 𝐜̧𝐨𝐤 𝐠𝐮̈𝐳𝐞𝐥 𝐮𝐲𝐮𝐲𝐨𝐫𝐝𝐮𝐧 𝐮𝐲𝐚𝐧𝐝𝛊𝐫𝐦𝐚𝐲𝐚𝐥𝛊𝐦 𝐝𝐞𝐝𝐢𝐦.
𝐙𝐞𝐲𝐧𝐞𝐩:𝐆𝐮̈𝐧𝐮̈𝐦𝐮̈𝐧 𝐲𝐚𝐫𝛊𝐬𝛊 𝐠𝐢𝐭𝐭𝐢 𝐬𝐚𝐲𝐞𝐧𝐢𝐳𝐝𝐞.
𝐁𝐮𝐫𝐚𝐤:𝐄 𝐲𝐞𝐧𝐠𝐞 𝐮𝐲𝐮𝐦𝐚𝐬𝐚𝐲𝐝𝛊𝐧 𝐬𝐞𝐧𝐝𝐞!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Elime geçen ilk yastığı Burak'a fırlattım.
"Kapa çeneni" dedim yalandan bir sinirle.Burak, Onur ve Mert yine gülmeye başladılar.
Mutfağa ilerledim. Buzdolabını açtığımda dolapta hiç birşey olmadığını fark ettim.
*Akşam ne yemek yapacağım ben?*
Dedim içimden.Bir ev tutmuştuk 4'ümüz orada kalıyorduk ve evin yakınlarında Küçük bir market vardı, oraya gitmeyi planladım.
Odaya gidip giyindim
*𝐊𝛊𝐲𝐚𝐟𝐞𝐭 𝐭𝐞𝐦𝐬𝐢𝐥𝐢*
Kıyafet seçtikten sonra yanıma biraz para aldım ve çantama koydum. Evin kapısına ilerlerken Onur beni gördü ve
"Nereye gidiyorsun güzelim?" Dedi
"Evde yiyecek yok markete gidiyorum." Dedim Onur kafasını sallayıp Burak ve Merte geri döndü, bende evden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karantina 6
Romance!!BU KİTAPTA ÇOCUKLAR YOKTUR ONUR VE ZEYNEP DAHA EVLENMEMİŞTİR SEVGİLİLERDİR!! TAMAMEN BENİM TARAFIMDAN YAZILMIŞTIR ÖZNELDİR, BENİM FİKRİMDİR!! Moonyeonixly~♡