🌸10. Bölüm🌸

141 6 0
                                    

ZEYNEPTEN

Balkonda kahve içiyordum, saat 05.40. Yine uyuyamamıştım arabaları sayıyor.plakalarinda anlamlı kelime arıyordum. Kulağımda kulaklık vardı. Düzensiz uykudan gözlerimin altı morarmıştı. Mutfağın ışığı açıldığında arkamı dönüp kimin uyandığına baktım. Burak uyanmıştı. Beni görünce yanıma gelip "Sen neden uyumadın" diye sordu. "Bu aralar hiç uykum yok." Diyerek yanıtladım onu. "Zeyno çok sağlıksız gözlerinin altı morarmış." Dedi. Başımı salladım. "Eee sen napıyosun balkonda?"Diyerek bir soru daha sordu. "Arabaları sayıyorum, 445 tane araba saydım." Dedim bir araba daha geçince sayımı yeniledim. "446"
Burak içeri geçip üst dolaptan kahve aldı. Kafamı yola çevirip arabaları saymaya devam ettim. 447,448,449,450,451 derken Burak'ta kahvesini alıp yanıma geldi ve oda arabalara bakmaya başladı. "Sende mi arabaları sayıyorsun?" Dedim."Hayır,plakalara bakıyorum. Anlamlı kelime arıyorum." Dedikten hemen sonra hevesli bir sesle "Aaa bak ARA yazıyor." Dedi plakaya bakıp güldüm.

Yarım saat Burak ile birlikte plakalara bakıp arabaları saydıktan sonra birlikte yataklara geçtik. Burak, Mert ile yatarken ben Onur ile yatıyordum. Onuru uyandırmadan yanına yatıp üstümü örttüm. Yanağına bir öpücük kondurup kafamı yastığa koydum ve gözlerimi kapattım.

Sabah uyandığımda Onur hala uyuyordu. Komodinden telefonumu alıp saate baktım. Sadece 2 saat uyumuştum, saat 07.39 idi.
Tuvalete giderken kasıklarımın ağrısıyla sağ elimle duvara tutunup sol elimle kasıklarımı tuttum. Adet olmuştum, bu ağrı sadece adetken olurdu. Kasıklarımı tutarak Tuvalete girip ped taktım. Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra ağrı kesici içmeye mutfağa gittim, ama aklıma gelen şeyle olduğum yerde durup dudaklarımı büzdüm. Ağrı kesici içemezdim, Adetim kesilirdi ve çok sağlıksız bir durumdu. Canım felaket tatlı çekmişti. Tüm adet günlerim çok ağrı çekiyordum ve canım çok tatlı çekiyordu. Üstümü değiştirip markete gitmek istiyordum ama ağrım fazlaydı ve hava soğuktu, ağrımın artmasını istemiyordum, fakat canım ölümüne tatlı çekiyordu. Eğri büğrü bir şekilde odama gidip az çok saçlarımı taradım. En azından çarpılmış gibi gözükmüyordum. Üzerime kalın bir hırka giyip yanıma para aldım ama anı gelen ağrı ile dişlerimi sıkıp sırtımı duvara yasladım. Kasıklarımi tutarken önümdeki kapı açılıp Mert odadan çıktı. Bana bakınca birkaç saniye algılamaya çalıştı. Hemen yanıma çöküp ne olduğunu sordu. Ağrım çok fazla olduğu için konuşamıyordum. Mert evi inletecek şekilde "ONUR, BURAK ZEYNEPE BİŞEY OLMUŞ" Diye bağırınca Burak ve Mert saliseler içinde odalarından çıktılar. Onur hemen yanıma çöküp ne olduğunu anlamaya çalıştı. Gozleri bedenimde geziyor, yaran varmı diye bakıyordu. Hiçbirşey göremeyince bana bakıp ne olduğunu sordu. Ağrım biraz kesildiğinde cevap verecekken gelen ağrıyla acitigim ağzımı geri kapatıp gözlerimi sıktım.
Onur beni kucağına alıp Diğerlerine "hastaneye gidiyoruz hemen." Diyince kafamı hemen olumsuz anlamda sağa sola salladım. Onur ayakkabılarını giyerken ağzımı aralayıp "bişeyim yok içeri girin" dedim hızlıca. Onur anlamamış bir şekilde bana bakarken sadece onun ve benim duyabilecegim şekilde "Reglim." Dedim. Onur birkaç saniye durakladiktan sonra derin bir nefes verip "korktum sana birşey oldu diye." Dedi ve ayakkabılarını çıkarıp içeri girdi.

Karnımda sıcak su torbası ile Kafamı Onur'un kafasına koymuş koltukta uzanıyordum. Onur saçlarımı okşuyordu, Mert ise karşı koltukta oturuyordu. Burak markete tatlı almaya gitmişti.

Yarım Saat Sonra:

Üzerimde pike, karnımda sıcak su torbası, yanımda ise tatlı poşeti, Bacaklarımı kendime çekmiş koltugun ucunda oturuyordum ve diğerlerinden çikolatalarımı uzak tutuyordum. Burak "ama ben bizede almıştım" Diyip poşete uyanınca hemen elimi poşetin üstüne koydum. Bahaneydi, başka poşete koysaydı! Burak ağlamaklı bir sesle "ama canım çok çektii." Dedi. Omuz silktim ve elindeki çikolatayı yemeye devam ettim. Burak pes etmiş bir şekilde omuzlarını düşürdü. Çikolata çöpünü Burak'a atıp poşette yeni çikolata çıkardım, ağrım yeterince azalmıştı çünkü herşeyim vardı. Burak çikolataya baktı ve "biraz az degilmi bu?" Dedi. "Verdiğime şükret göt" dedim. Herkes göt dememe şaşırmıştı çünkü normalde argo kelimeler kullanmazdım. Adet günlerimde ağzım bozuluyordu. "Ne?" Dedim, cevap gelmeyince boşverip çikolatamı yemeye devam ettim. Televizyonda haber açıktı. Onurun elinden kumandayı alıp çizgi flim açtım ve kumandayı pikenin altına sakladım. Bir yandan çizgi filmimi izliyor, bir yandanda çikolatalarımı yiyordum.

Akşam olmuştu, beni bugün zorla erkenden yatağa koymuşlardı. Ağrım olduğu için itiraz etmemiştim ve uyumaya çalışıyordum, kasıklarımda sıcak su torbası vardı ve ağrım azalmıştır. Bi 5 dakika sonra bilincim kapandı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Çok üzgünüm 1 yıl boyunca bölüm atamadım annem watpadimi engelledi(aile koruması:<) içinde uygunsuz kitaplar var diye umarım birdaha gitmem sınav haftam bitsin tatile girelim bol bol bölüm atmaya çalışacağım. Sizi çok seviyorum görüşürüz Ballarımm💖

Karantina 6Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin