🌸4. Bölüm🌸

268 8 5
                                    

*Zeynep'in Anlatımıyla*

1 gün geçmişti... Onursuz bir gün...
"Zor zamanlardan geçiyorum" derken neyden söz etmişti? Ama onada hak vermeliyim... son zamanlarda çok zorluklar atlattık.
Annemler aramıştı erkenden döneceklerini söylediler. Akşama geleceklermiş sorun çıkmış.
Hala yataktayım evet.
Ayaklarım yürümeyi reddediyor...
Okula kayıt yaptırmıştık 2 gün sonra başlıyordum. Burak ve Mert ne demişti acaba? Kendimi toparlamam lazım.
Biraz gezmeye karar verdim üstümü giyinip dışarı çıktım

Biraz gezmeye karar verdim üstümü giyinip dışarı çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Kıyafet temsili*

Deniz kenarında yürüyorum ama nereye bilmiyorum öylesine yürüyorum, rahatlamak için.

Bir kadının bagırma sesiyle sesin geldiği yere baktım.
Bir adam eşine vuruyordu?!.
Karı koca arasına girilmez ama Kadına şiddet gösteremezdi. Adam kadına vuracakken elini havada tutup yere indirdim. Adam bana "Napıyorsun sen be!" Diye bağırdı.
Kadın arkamda duruyordu.
"Bir kadına el kaldıramazsınız polisler yolda"
"O benim eşim lan istediğimi yaparım!"
"Eşiniz olsa bile ona el kaldıramazsınız" lafımı bitirmemle yüzüme tokat yemem bir oldu.
Adamın özel bölgesine tekme atmamla acıyla yere düştü, tam o anda polisler gelip adamı götürdüler. Kadın bana teşekkür ettikten sonra yanımdan ayrıldı, arkasından "Ne demek efendim insanlık görevi" dedim.
Mutluydum, bir kadının hayatını kurtarmıştım. Kolumdaki saate baktığımda 01.23 idi. Olamaz! Annemler eve dönmüştü ve evde ben yoktum! Annemleri meraklandiracak şey onlara evde olduğumu, artık onlarla kalacağımı söylemiştim. Hızlı adımlarla evin yolunu tuttum. Kapıyı calmamla kapı açıldı, sanki kapının önünde bekliyormuş gibi. Annem beni görür görmez bana sımsıkı sarıldı.
"Yavrumm nerelerdeydin sen heryerde seni aradık kızımm" geri çekilip "aradık?"
"Evet kızım heryerde aradık seni."
"Kimlerle aradınız anne?"
"Ben o telaşla arkadaşlarına senin evde olmadığını söyledim onlara gitmişsindir sandım"
"Ah annecim naptın sen." Anneme sarıldım.
"Dur onlara haber vereyim" derken kapı çaldı.
Annem kapıyı açtığında kapıda Onur, Burak ve Mert vardı.
Onur içerde beni görür görmez sımsıkı sarıldı "Zeyno sen neredeydin?! Heryere Baktık" dedi Burak.
Deniz kenarında yürüyüş yapmıştım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Onur:Saati fark etmedin mi Zeynep?"

Zeynep:Aklıma gelmedi.

Onur:Havanın karanlık olduğunu fark ettin mi?

Zeynep:Hayır?

Burak:Sen nasıl bir körsün acaba
Zeyno?

Zeynep:Üzgünüm Burak ama bir kadın gözlerimin önünde dayak yerken havaya bakamadım diye senden özür dilemeyeceğim.

Onur:Ne?

Zeynep:Adam eşine el kaldırıyordu polisleri arayıp araya girdim.

Onur:Sana birsey yaptımı o şerefsiz?!

Zeynep:Hayır yapmadı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Onur, Burak ve Mert gidince bende yatağıma yatıp uyudum.

*2 gün sonra*

Bugün okul vardı hazırlanıp okulun yolunu tuttum.

*Kıyafet temsili*Sınıfa girdiğimde en arkadan iki sırada bizimkiler oturuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Kıyafet temsili*
Sınıfa girdiğimde en arkadan iki sırada bizimkiler oturuyordu. Öne geçtim.
"Zeyno gelsene"
"Sağol Burak burada oturacağım."
"Zeyno Saçmalama gelsene"
"Hayır Burak teşekkürler."
Burak beni çekiştire çekiştire yanlarına götürdü. Mert Onur'la bende Burak'la oturuyordum

Eveeet bu bölümün sonuna geldikk.
Çok saçma ötesi oldu ama yazacak şey bulamıyorum.
   Yeni bölüm yarın sizlerle🎉🎉                       
                           Seviliyorsunuzzz <333
      
                Yazar:Moonie's🌙
                 Kelime sayısı:416

Karantina 6Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin