2 IŞIK YILI

1.7K 129 139
                                    

♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba canlarım sizlere yepyeni bir ışık yılı getirdim.

Düşüncelerinizi mutlaka yorumlarda belirtin ve satır arası fikirlerinizi ve tepkilerinizi mutlaka ekleyin.

Yıldızın üzerine basarak Oylamayı unutmayın.

Yazım hatalarım varsa affola🙏🏻

Keyifli okumalarr...

♡⚔♡

Işık yılı, ışığın bir dünya yılında aldığı yoldur

Dünya ve Uzay arasında olan milyonlarca nesne bizden ve dünyamızdan trilyonlarca metre uzaklıktaydı. Her cisim arasında ışık yılının farkı katlanır, uzaklığı ya azalır ya da çoğalırdı.

Herkes ışık yılını uzayda alınan yıl olarak bilirdi. Peki düşen ışıklar mesafeyi değil geçişleri sağlıyorsa?

Peki dünyaya düşen her ışık uzaydan değil de başka bir evrenden diğer bir evrene geçişi sağlıyorsa?

Her düşen ışık mesafeleri değil de insanları ölçüyor ise?

Dünayaya yabancısı olduğu bir evrenden dolunayda düşen bir ışık yılı sadece dolunayda son bulurdu.

Dünyaya yabancısı olduğu bir evrenden sadece iki kere ışık yılı, aynı dolunay evresinde düşmüştür.

Birincisi kan gözlü kız dünyaya adımını attığında

İkincisi kan gözlü kız için dünyaya adımlarını attıklarında...

Yabancı bir adım daha attığında artık tam karşısında derin bir uykuda olan kan gözlü kızın düzenli nefes alışverişlerini işitir. Derin bir uykuda olduğu açıktı.

Başını açık olan pencereden dışarıya çevirdiğinde tüm görkemiyle parlayan yarım ayı gördü. Dudağının kenarında sadist bir kıvrım peydah oldu.

Gözleri arada milyonlarca mesafe olmasına rağmen parlayan aya, oradan da uyumasına rağmen göz kapaklarının ardına gizlediği kan damlası gibi olan irislere değindi. Göremeyeceğini bildiği halde dikkatle baktı kıza, yabancı.

Yuvarlak yüzüne, tatlı çehresine, kalemle çizilmiş gibi olan boynuna, minik ama yüzüne yakışan burnuna, kızıl gözlerini çevreleyen sık ve uzun kirpiklerine ve sanki serpitilmiş gibi burnundan yanaklarına kadar minik minik olan çillerine.

O çok güzeldi. Her şeyiyle çok güzeldi.

Gözlerindeki kanın lanetine rağmen çok güzeldi.

Yabancı bir adım geri çekildi. Sağ elini açıp içinden ardı ardına tekrarladığı cümlelerle avuçlarının içine biriken güç sadece bir kaç saniyede tüm dünyadan kendi evrenine çekildi.

IŞIK YILI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin