(...) Konuşuyoruz desem konuşmuyoruz da
Ayrı ayrı şeyler düşünüyoruz üstelik
Birbirimize bakarak
Ne seviyoruz ne de sevmiyoruz birbirimizi
Ne varız ne de yoğuz gerçekte
İki lamba gibiyiz, iki ayrı yerinden
Aydınlatan odayı.(...) (sonrası kalır)Anne tamam biraz sakin ol. Sanırsın eve ağır misafir geliyor. Şu haline bak.
Sus kız. Ağır misafir geliyo tabi. Benim biricik kızımın arkadaşları geliyo.
Şey anne. O biricik kızın benim biliyosun dimi?
Hadi hadi bana laf yetiştireceğine fırındaki yemeğe bak.
Emredersin sultanım.
Fırına baktıktan sonra telefonuma peş peşe gelen bildirimlere bakmak için elime alıp whatsApp a girdim.
UMUTA UMUT OLDEFNE kişisi seni ekledi.
Banu: Allah aşkına umut çok düşündün mü bu ismi?
Toprak: Ya yine nereye düştüm ben. Salın lan beni.
Selen: Fulya şu an bizimle tanıştığına pişman oldu senin yüzünden gerizekalı.
Fulya: Ahahzahz hayır. Aksine ne kadar komik olduğunuzu düşünüyordum.
DENİZ çevirimiçi
Umut: Ya bu kız benim idolüm diyorum inanmıyorsunuz.
Deniz: Ne zaman dedin de inanmadık oğlum?
Umut: Şimdi diyorum işte.
Defne: Ya bi durun. Toplucak haberleşelim diye grup açtık dağıttınız konuyu.
Selen: +1
Defne: Fulya, biz birazdan geliyoruz. Tamam mısın?
Fulya: Tamamım. Annem de çıktı şimdi. Nereye deyince seninkilerden birinin annesiyle buluşucam dedi. Hanginiz?
Deniz: Muhtemelen benim annem.
Fulya: Niye öyle dedin?
Deniz: Benim annem de bugün dışarı çıktı.
Deniz: Ondan yani.
Umut: HWNXWHXHWJDHHEHXJEJD
Toprak: Yok oğlum ben bunu atıcam gruptan.
DENİZ çevirimdışı
Gruptan çıkıp son kez kontrol ettim her yeri. Üzerimi de tabi. Annemin tüm ısrarlarına rağmen süslenmemiştim. Çünkü ne gerek vardı. Zaten bugün günlük Beste dozumu alamadım,gerginim. Beklerken odaya gidip yatağa oturdum. Gözlerim yandaki komodinin üzerindeki çiçeklere kaydı.
Fulya çiçekleri.
Sahilde ateş yakıp oturdukları günden sonra gitmemişti hiç. Acaba tekrar gönderir miydi? En önemlisi kimdi bu?
Kapı çalınca yataktan kalkıp kapının önünde kendimi düzelttikten sonra açtım kapıyı. Gülümsedim.
Hoşgeldiniz.
İçeri geçince hepimiz koltuklara oturduk. Ve her zaman olduğu gibi sohbet başladı.
Ben içecek bir şeyler götürmek için mutfağa gidip tüm bardakları hazırlarken Defne geldi yanıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çöl Fulyası
ChickLitHayatı sadece kitaplardan ve çiçeklerden ibaret biri elbette başkasının hikayesinde başrol olduğunu bilemezdi... "ve sen Fulya, benim bu zamana kadar görüp görebileceğim en güzel manzaramdın."