(...)Bu nasıl bir yağmur, nasıl zelzele
Gittiğim her yerde ıslanıyorum
İçimde göklerin karanlığı var
Yolumu kesiyor dereler, dağlar
Ruhum bir denizde büyüyen ada
Bir rüya mı gördüm bilmem aynada
Neden yıldızlara yaslanıyorum (...) (Rüveyda)Millet sıcaklardan şikayet ederken bizim memlekette ne mi olur? Tabiki yağmur yağar. Evet henüz yağmamış olabilir. Ama hava kapalı bugün. Ve ben ne mi yapıyorum? Tüm günümü Beste'ye anlatıyorum.
Ay öyle işte Beste. Baya sohbet falan ettik muhabbetleri sardı yani.
Ayy çok sevindim Fulya senin adına arkadaş edinmene yani.
Bir daha görüşüceğimizi sanmam.
İlla düğün mü olması gerekiyo canım git vur yumruğunu masaya de ki böyleyken böyle siz ve ben artık arkadaşız.
Ahhzhahzhw oldu canım. Silah da tutmalıyım yoksa ikna olmazlar çünkü.
Hahaha şaka maka iyi oldu iyi bir de kısmet bulduk mu sana ohh mis
Ha ha ve Ha baya komiksin
Ciddiydim aslındaa
Beste... Sus canım. Sus bitanem. Sus canımın içi
;))
Mesajlaşmamızı bölen telefona düşen bir çağrı oldu. Ne çok arandım ben bu günlerde. Üstelik numaraydı bu. Kesin yine Vodafone. Her zamanki isyanımı sunmak üzere açıp hızla kulağıma dayadım telefonumu
Kardeşim istemiyorum yeni tarife falan. Uyumlu filan da değil insanları kandırmayın. Yete-
Fulya?
Benim Defne. Hani düğünde tanışmıştık.Ellerimi ağzıma koyup sıkı sıkı bastırdım. Kızı resmen vodofone sanıp azarlamıştım. Allah'ım nolur beni uzaya at.
Ay Defne kusura bakma ben şey sandım.
Hahahahsha buna sonra kahkahalarla gülücem ama şimdi hemen konuya geçiyorum.
Biz sahile iniyoruz sen de geliyosun.
Siz derken?
Biz işte. Bizim tayfa yani. Geliyosun dimi. Gel yani.
Gelirim tabii.
SÜPER. O zamann orda görüşürüz.
Görüşürüz.
Besteyle biraz daha yazıştıktan sonra sonunda odamdan çıktım. Annemden izin alıcaktım ama annem evlenme haberimi duymuş kadar heyecanlandı. Elinden gelse hemen şu an evden göndericek beni.
Rahat bir şeyler giydikten sonra dışarı çıktım. Erken olabilir ama birilerini beklemekten nefret ederim. Sahile giderken hemen hemen her gün gittiğim için ezberlediğim yolda salına salına gittim. Vardığımda cidden erken geldiğimi fark ettim çünkü henüz kimse gelmemişti. Her zaman oturduğum yere oturmak için eğildiğimde gördüğüm şeyle gözlerim kocaman açıldı. Cidden mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çöl Fulyası
Romanzi rosa / ChickLitHayatı sadece kitaplardan ve çiçeklerden ibaret biri elbette başkasının hikayesinde başrol olduğunu bilemezdi... "ve sen Fulya, benim bu zamana kadar görüp görebileceğim en güzel manzaramdın."