KEYİFLİ OKUMALAR!
2.BÖLÜM | ATEŞ VE BARUT.
🎞️
~ SİİRT / DAĞ EVİ~
🦂
Bir cam parçası misali bir kere kırıldı mı, bir daha toparlanamayandı kalp. Ve her geçen zaman içerisinde daha fazla acıtandı o kırıklar. Bir de, o kırgınlıklar karşısında ölmeden ölümü tadan bir ruh olurdu.Zemheri bir ruh.
Üç gün, yetmiş iki saat ve dört bin üç yüz yirmi dakika olmuştu Zişan'ın, Ardil Kılıçlı tarafından kaçırıldığı ve hapis edildiği o günden beri. Yalnızdı, fakat bu yalnızlık yıllardır çektiği yalnızlıktan öte bir yalnızlıktı... Adeta ölümle baş başa kalmış gibiydi.
Gözyaşları kurumuş, artık direnecek gücü kalmamıştı. Günlerdir aç ve susuz olduğundan, direnci düşmüştü. Zorlukla yutkunarak boğazını ıslattığında, oturduğu yataktan destek alarak ayaklanmış ve demirlerle kaplı olan pencerenin karşısına geçmişti.
Kanıyordu, sardığını sandığı yaraları kanıyordu. Ve artık sarılmayacak kadar kötü duruma gelmişti derin olan yaraları. Ailesi tarafından aldığı son darbe, adeta sırtında koca bir kambura dönüşmüştü. Her ne yaparsa yapsın, düzelmeyecek ve her zaman varlığını hissedecekti.
Kapı kilidinin açılma sesi kulaklarına dolduğunda, kaşlarını çatmış ve sessizce beklemeye devam etmişti. Kapı açıldığı an, arkasını dönmüş ve odaya giren Ardil ile karşılaşmıştı. Ve ardından, elinde bir tepsi yemekle odaya giren genç bir kadınla. Konuşacak hali olmadığından sadece Ardil'e korkunun sindiği ve ağlamaktan kızarıp şişen gözleriyle bakmakla kalmıştı.
"Nasılsın Hanoğlu'ların prensesi?" Ardil Kılıçlı'nın alaycı olan sert sesi kulaklarına dolduğunda, gözlerini yorgunlukla kırpmış ve sessiz kalarak genç adamı yanıtsız bırakmıştı. "Gel, yemek ye... Bu arada, ben Yasemin" adının Yasemin olduğunu öğrendiği genç kadına aşağılarcasına bakmış ve, üst üste yutkunarak boğazını ıslatmıştı.
"İğrenç bir kadınsın Yasemin. Hemcinsin bu durumdayken, canavarın yanında olacak kadar iğrenç ve aşağılıksın" ettiği kelamlar karşısında, Yasemin silik bir tebessüm etmiş ve olumsuz yönde kafa sallayarak odadan çıkmıştı. Artık, canavar ile yalnız başınaydı.
Ateş ve Barut yanyanaydı."Yasemin işini yapıyor onunla böyle konuşamazsın" Ardil'in söyledikleriyle kaşlarını havalandırmış ve alay dolu bir tebessüm sunmuştu genç adama. "Yasemin para uğruna insanlığını sattıysa, ben istediğim gibi konuşurum" Zişan'a bakmış ardından olumsuz yönde kafa sallayarak, sessiz kalmıştı genç adam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDA ATEŞ'İ [Töre]
Chick-LitZİŞAN & ARDİL -Yalnızlığın ve Kaderin Girdabında- 🦂 Hayat, bazılarına yalnızca çıkmaz sokaklar sunar. Onlar, kaçtıkları geçmişin ağırlığı altında ezilen ve bir daha yolunu bulamayanlardır. Zişan Hanoğlu...