Κεφάλαιο 3ο Θάρρος ή αλήθεια;

52 3 0
                                    


Η ώρα είχε πάει 9:45 και καθόμασταν ακόμα στους καναπέδες έξω στην πισίνα, πίναμε τα ποτά μας και μιλούσαμε. Τα παιδιά θέλανε να μάθουν περισσότερα για εμένα και έτσι τους έλυνα πιθανές ερωτήσεις, γελάγαμε, λέγαμε βλακείες, περνούσαμε ωραία. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί λέγανε όλοι ότι είναι κακά παιδιά. Και την πλάκα μας κάναμε και μια χαρά περνάγαμε την ώρα μας. Όμως λίγη ώρα αργότερα δεν ξέραμε τι να κάνουμε.

Rotxo: Τι θέλετε να κάνουμε;

Deppy: ... Τι λέτε να παίξουμε Θάρρος ή αλήθεια;

Aonung: Έχεις αρχίσει να μου αρέσεις πολύ κούκλα.

Kiri: Μην παίρνεις και τόσο αέρα Aonung. Δεν είναι για τα δόντια σου.

Tsireya: Ωραία ξεκινάω εγώ... Neteyam Θάρρος ή αλήθεια;

Neteyam: Θάρρος.

Tsireya: ... Φίλα το ποιο όμορφο κορίτσι εδώ πέρα.

Neteyam: Χμ, εύκολο.

Είπε ο Neteyam ενώ σηκώθηκε όρθιος, ήρθε δίπλα μου, εγώ κοίταξα την Tsireya με δολοφονικό βλέμμα η οποία με κοιτούσε και χαμογελούσε ενώ μου ψιθύρισε. «Παρακαλώ.» Χαμογέλασα, σηκώθηκα και ενώ άπλωσε τα χέρια του ακουμπώντας τον λαιμό μου, χαμογέλασε και με φίλησε. Δεν το πίστευα. Ένιωθα να πετάω στα σύννεφα. Ήταν το πρώτο μου φιλί και ήταν όπως το φανταζόμουν, καλύτερο βέβαια, ένιωθα πεταλούδες στο στομάχι μου και ταχυκαρδία. Όταν ο Neteyam έφυγε από το φιλί τον κοίταξα, ακούμπησα τα χέρια μου στο στήθος του και τον ξανά φίλησα, ο Neteyam πέρασε τα χέρια του στην μέση μου, με αγκάλιασε και φιλιόμασταν για το πολύ δέκα δευτερόλεπτα αλλά το κόψαμε όταν ακούσαμε την φωνή του Lo'ak. «Εντάξει φτάνουν τα γλειψίματα ένα φιλί είπε όχι δέκα.» Όταν το είπε αυτό χιουμοριστικά καθώς γελούσε με έκανε να ντραπώ λιγάκι, έφυγα από την αγκαλιά του Neteyam με κατεβασμένο κεφάλι και κάθισα στον καναπέ. Ο Neteyam όμως δεν πήγε στην θέση του, κάθισε δίπλα μου και πέρασε το χέρι του ώστε να με αγκαλιάσει, αλλά εγώ δεν ανταποκρίθηκα για να μην του πάρω τον αέρα.

Neteyam: Ωραία σειρά μου. Deppy Θάρρος ή αλήθεια;

Deppy: Εμ, θάρρος.

Neteyam: Φίλα το ποιο ωραίο αγόρι εδώ πέρα.

Deppy: Το ποιο ωραίο ή τον ποιο κούκλο;

Neteyam: Υπάρχει διαφορά;

Deppy: Για εμένα ναι.

Neteyam: Ωραία τότε. Τον ποιο κούκλο.

Deppy: Εύκολο.

Χαμογέλασα ενώ τον πλησίασα, ακούμπησα το δεξί μου χέρι στο στήθος του και τον φίλησα, κατευθείαν ακούμπησε τον λαιμό μου με το αριστερό του χέρι για να έρθω ποιο κοντά του. Σταμάτησα να τον φιλάω και του ψιθύρισα στο αυτί. «Μην παίρνεις και πολύ αέρα κούκλε.» Εκεί χαμογελάσαμε ο ένας στον άλλον και ξαναγύρισα στην θέση μου.

❤️ Ο πρώτος εφηβικός έρωτας ❤️Where stories live. Discover now