Κεφάλαιο 38° Η ποιο υπέροχη μέρα όλης μου της ζωής.

25 1 0
                                    


30 Μαϊου

Σήμερα με τον Neteyam δώσαμε το τελευταίο μάθημα και από τις δύο σχολές μας και για να το γιορτάσουμε κλείσαμε ραντεβού στον γυναικολόγο για να ακούσουμε για πρώτη φορά την καρδούλα του μωρού μας (για όσους ρωτήσουν ναι το είδαμε πολλές φορές το μωρό στον υπέρηχο αλλά θέλαμε να τελειώσουμε με το θέμα της σχολής και να αφοσιωθούμε στο παιδί μας).

Γιατρός: Είστε έτοιμοι να ακούσετε την καρδούλα του;

N+D: Ναι!

Ο γιατρός έβαλε το τζελ στην κοιλιά μου και με τον ηχοβολέα (το μηχάνημα που χρησιμοποιεί για τον υπέρηχο) άρχισε να απλώνει το τζελ εμφανίζοντας έτσι το μωρό μας. Δευτερόλεπτα μετά ο γιατρός πάτησε ένα κουμπί και ακούστηκε ο χαρακτηριστικός ήχος της καρδούλας του. Δάκρυα ευτυχίας έκαναν την εμφάνιση τους, γύρισα το κεφάλι για να δω τον Neteyam ο οποίος κατευθείαν με κοίταξε, έσκυψε και με αγκάλιασε κάπως ενώ με φίλησε στο μέτωπο λέγοντας μου.

Neteyam: Σ'αγαπάω τόσο πολύ!

27 Ιουνίου

Σήμερα είναι τα 21 γενέθλια τις κολλητής μου! Σήμερα όλοι θα μάθουν για την εγκυμοσύνη μου! Στο μόνο άτομο που το είπαμε ήταν ο Rotxo, γιατί; Γιατί μπορεί να είναι στα μέσα της σχολής του αλλά έχει μάθει το 60% των κλάδων που θέλει στην ιατρική γιατί θέλει να πάρει όλες τις ειδικότητες, δηλαδή παιδίατρος, γυναικολόγος, μαιευτήρας και μερικά ακόμα, έτσι θέλαμε να είναι ο γυναικολόγος μου, να με ξεγεννήσει και με το καλό να είναι και ο παιδίατρος του μωρού μας. Όταν του το ανακοινώσαμε είδα πρώτη φορά τον Rotxo να κλαίει, συγκινημένος το δέχτηκε και υποσχέθηκε να μην το πει.

Εμείς με τον Tey από την άλλη έχουμε οργανώσει τα πάντα κρυφά από όλους για τον πολιτικό γάμο, θα το ανακοινώσουμε σήμερα με την εγκυμοσύνη μου.

Έχω φορέσει ένα αρκετά εαρινό φόρεμα να μην φανεί η λίγη κοιλίτσα που έχω γιατί είμαι 4.5 μηνών και τώρα είμαστε στο εστιατόριο με θέα την θάλασσα, που έκλεισε η Χαρά με τους γονείς μας. Αυτό που με παραξένεψε ήταν ότι κάλεσε και τα παιδιά, όχι από άποψη ότι δεν κάνουν καλή παρέα αλλά από την ξαφνική ανακοίνωση που μου έκανε η Χαρά ότι έχει σχέση με τον Aonung! Καλά διαβάσατε. Τελικά ο Aonung την έριξε την κολλητή μου και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτούς. Αφού φάγαμε και κόψαμε την τούρτα ήρθε η μεγάλη στιγμή.

Deppy: Και αυτό είναι το δώρο σου από εμένα.

Χαρά: Μαρέσει μαλάκα που σου είπα να μην μου πάρεις δώρο.

❤️ Ο πρώτος εφηβικός έρωτας ❤️Where stories live. Discover now