25 Δεκεμβρίου κυρίες και κύριοι και καλά Χριστούγεννα σε όλους, σήμερα είναι η τελευταία μέρα του διαγωνισμού και ακόμα δεν έχουμε ξυπνήσει με τον έρωτα της ζωής μου διότι... Νομίζω καταλάβατε... Καλά θα σας βοηθήσω, εχθές το βράδυ πέντε φορές και πολύ καλές μάλιστα. Καταλάβατε είμαστε λίγο κουρασμένοι.
Neteyam pov
Σήμερα είναι Χριστούγεννα και έχω τον έρωτα της ζωής μου αγκαλιά μου μετά από έναν φοβερό ολονύχτιο σ€ξ χωρισμένο σε δύο μέρη. Τρείς στο κρεβάτι και δύο στο ντουζ, εγώ ήθελα και έκτη αλλά η κυρία από εδώ δεν ήθελε.
Flashback το προηγούμενο βράδυ.
Neteyam: Να σου πω μωρό μου.
Deppy: Μμμ;
Neteyam: Θες έκτο γύρο;
Deppy: Αποκλείεται.
Neteyam: Γιατί; 🥺
Deppy: Γιατί ρε αγάπη μου κάναμε μπάνιο για τον λόγο επειδή ιδρώσαμε. Και αφού κάναμε μπάνιο πάλι να ξανά ιδρώσουμε;
Neteyam: Γιατί τι πειράζει; Θα σε ξανά πάρω άμα θες στο μπάνιο τρίτη φορά, σε χαλάει;
Deppy: Καθόλου. Αλλά άμα θες πολλές φορές, να τις κάνουμε πριν το μπάνιο. Αφού ξέρεις δεν μου αρέσει να κοιμάμαι ιδρωμένη.
Neteyam: Το ξέρω, ούτε εμένα μου αρέσει.
Deppy: Άσε που αύριο έχουμε το δεύτερο μέρος του διαγωνισμού. Τι θες να είμαστε ξάγρυπνοι;
Neteyam: Καλά.
Deppy: Έλα να κοιμηθούμε τώρα.
Neteyam: Καληνύχτα πριγκίπισσα μου.Deppy: Καληνύχτα αγάπη μου.
End Flashback
Άρα έμεινα με το παραπάνω. Δεν πειράζει όμως χαλάλι της, θα πλήρωνα εκατομμύρια για να βλέπω αυτή την εικόνα κάθε πρωί μόλις ξυπνάω. Την Deppy στην αγκαλιά μου να κουρνιάζει με τα αρκουδάκια της στο χέρι και σκεπασμένη με το σεντόνι γιατί καταλάβατε είναι γυμνή όπως και εγώ.
Όμως πρέπει να την ξυπνήσω. Πρώτα να της κάνω την έκπληξη που θέλω και δύο, να ντυθούμε, να πάμε κάτω και να φάμε πρωινό γιατί το βράδυ στις 9 είναι ο τελικός και πρέπει να ετοιμαστούμε.
Neteyam: Αγάπη μου ξυπνά.
Deppy: Ξύπνια είμαι.
Neteyam: Πόση ώρα;
Deppy: Όχι πολύ, απλά κουρνιάζω στην αγκαλιά σου.
Neteyam: Αγάπη μου εσύ... Άντε άνοιξε τα ματάκια σου να σε δω.
أنت تقرأ
❤️ Ο πρώτος εφηβικός έρωτας ❤️
عاطفيةΚαθώς η Deppy, μια 17χρονη έφηβη κοπέλα και η οικογένεια της μετακομίζουν σε μια άλλη περιοχή, η κοπέλα πρέπει να συμβιβαστεί με τις νέες συνθήκες και να κάνει φίλους, στην αρχή τα πράγματα πάνε καλά, παρόλο που η Deppy θέλει να κάνει παρέα με τα κα...