Κεφάλαιο 31° 18 Γενέθλια!

24 1 0
                                    

17 Μαρτίου κόσμε!

Έχω γενέθλια!

Γίνομαι 18!

Δεν το πιστεύω πραγματικά. Δεν το πιστεύω ότι σήμερα γίνομαι 18 και, έχω την παρέα μου, το αγόρι μου που με λατρεύει και τον λατρεύω και όχι μόνο αλλά περιμένουμε και το μωράκι μας! Σήμερα είπα στον εαυτό μου ότι θα ξεχάσω τα πάντα στα οποία συνέβησαν με τον Βασίλη γιατί έγιναν κάτι ψιλά και προσπαθούσα να μην ενδώσω. Τα μόνα πράγματα που με στεναχωρούν είναι 1) ότι κανείς από την οικογένεια μου δεν ξέρει για την εγκυμοσύνη, θέλω να τους το πω όταν θα είμαι έτοιμη και όταν δεν θα υπάρχει πρόβλημα για το μωρό.

Και 2) που έχω να δω την κολλητή μου τόσο πολύ καιρό, περίπου οχτώ μήνες έχουμε να βρεθούμε, οκ μιλάμε μέσω ίνστα κλήσης αλλά μου λείπει και πολύ μάλιστα, σπουδάζει Κοζάνη και όταν μετακόμισα και εγώ δεν ξαναβρεθήκαμε. Ελπίζω τουλάχιστον σήμερα να μιλήσουμε κλήση γιατί έχουμε να τα πούμε μία εβδομάδα. Το χειρότερο είναι ότι δεν έχει γνωρίσει κανέναν από την παρέα μου, ούτε τον Neteyam, δεν έτυχε γιατί όταν μιλούσαμε μαζί έλεγα αυτή η ώρα είναι για την κολλητή μου και ΜΌΝΟ. Οπότε... Καταλάβατε.

Τώρα είμαι στην κουζίνα, σηκώθηκα αχάραγα γιατί είχα λιγούρα για παγωτό καρπούζι, το χειρότερο είναι ότι 1) ο καημένος ο Neteyam μου έχει πάρει τρία κιλά από αυτό γιατί μόνο αυτό τρώω τέτοια ώρα εδώ και δύο εβδομάδες και 2) ΠΟΤΈ ΔΕΝ ΜΟΥ ΆΡΕΣΕ ΤΟ ΠΑΓΩΤΌ ΚΑΡΠΟΎΖΙ! Αλλά το τρώω γιατί το θέλει το μωρό μου άρα δικαιολογείται. Αυτό που με τρομάζει είναι ότι με τόσες λιγούρες φοβάμαι μην καταλάβουν κάτι οι γονείς μου, γιατί τόσες λιγούρες είχα μόνο στην περίοδο και τώρα έχω περισσότερες!

Τις σκέψεις μου με έβγαλε η μαμά μου που κατέβηκε τις σκάλες ντυμένη. Τι φάση που πάει στις 7:30 το πρωί;

Deppy: Καλημέρα μαμά.

Μαμά: Καλημέρα μωρό μου. Χρόνια σου πολλά να τα εκατοστήσεις αγάπη μου όμορφη.

Έλεγε ενώ με γέμιζε με φιλιά σε όλο το πρόσωπο.

Deppy: Εντάξει καλέ μαμά με κάτσιασες!

Μαμά: Άϊ βρε που θα παραπονεθείς για τα φιλιά μου. Που από μικρή δεν έφευγες αν δεν σε έκανα έτσι.

Deppy: Καλά οκ, που πας τέτοια ώρα;

Μαμά: Εε, βρεεε αγάπη μου δεν είπαμε εχθές να σου κάνω σήμερα την πίτσα μου που σου αρέσει;

Deppy: Όχι.

Μαμά: Έλα τώρα! Κάθε φορά που την φτιάχνω μου λες "μαμά στα γενέθλια μου θέλω να μου κάνεις την πίτσα σου";

❤️ Ο πρώτος εφηβικός έρωτας ❤️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang