Μία εβδομάδα μετά ξυπνάω με τον Tey αγκαλιά, κάνουμε την καθημερινή ρουτίνα μας και ετοιμαζόμαστε να να φύγουμε προς το σχολείο. Όμως δεν ξέρω γιατί, αλλά έχω ένα προαίσθημα ότι κάτι πολύ κακό θα γίνει.Μόλις μπαίνουμε στο προαύλιο του σχολείου συναντάμε τα παιδιά και έναν Lo’ak με έναν Aonung αρκετά ενθουσιασμένους.
Neteyam: Τι έγινε ρε και έχετε τόση χαρά;
Lo’ak: Ήρθε ένα καινούριο παιδί σήμερα και είναι πολύ cool.
Aonung: Ναι! Πρέπει να τον γνωρίσετε, εγώ τον συμπάθησα!
Deppy: Ε τότε πάμε να τον γνωρίσουμε! Ελάτε!
Συμφώνησαν και οι άλλοι και πήγαμε προς το κυλικείο που από ότι φαίνεται εκεί ήταν. Μέσα στην χαρά μου για νέες γνωριμίες, άκουσα μία φωνή που με έκανε να κοκαλώσω στην θέση μου και το χαμόγελο μου να εξαφανιστεί αμέσως. Αυτή η φωνή... Δεν μπορεί να είναι αυτός, δεν μπορεί. Έτσι; ΈΤΣΙ!? «Aonung πως λένε το παιδί;» Οι λιγοστές ελπίδες μου ακόμα υπάρχουν ώστε να μην λυποθύμησω. «Βασίλη, γιατί;» Πάει και η τελευταία μου ελπίδα. Ωραία, Deppy προσπάθησε να δείξεις ψυχραιμία, ανάσες, αυτό βοηθάει.
Εισπνοή.
Εκπνοή.
Εισπνοή.
Εκπνοή.
Δεν βοηθάει καθόλου!
Τι θα κάνω Θεέ μου!? Α! Το βρήκα! Το χω.
Όχι δεν το χεις.
Το χω! Το χω! Πάμε. Απλά ήρεμη.
Deppy: Tey σε παρακαλώ πάμε να φύγουμε τώρα σε παρακαλώ, σε ικετεύω θέλω να φύγω τώρα!
Και έβαλα τα κλάματα.
Δεν το χω! Δεν το χω! Γαμώ! Τον ανησύχησα κιόλας, μπράβο μου.
Neteyam: Τι έγινε αγάπη μου, ηρέμησε και πες μου.
Deppy: Πάμε να φύγουμε σε παρακαλώ!
Αγν: Όχι ρε μαλάκα όχι αυτήν!
Και εκεί τελείωσαν όλα, κρύος ιδρώτας με λούζει. Αυτή η φωνή που στοίχειωσε τα παιδικά μου σχολικά χρόνια και πολλά όνειρα μου, ξανά μπροστά μου!
Neteyam: Deppy;
Δεν απάντησα απλά γύρισα και κοίταξα με μίσος και απέχθεια τον χειρότερο μου εχθρό, καθώς δύο τρία δάκρυα έκαναν την εμφάνιση του ασυναίσθητα, ενώ το πρόσωπο μου δεν έδειχνε καμία απολύτως αντίδραση τα μάτια μου και μόνο θα μπορούσαν να τον σκοτώσουν.
Deppy: Γεια σου Βασίλη.
Βασίλης: Σου μίλησα;
Neteyam: Ε φίλε, χαλάρωσε, δεν σου είπε κάτι για να της μιλάς έτσι.
DU LIEST GERADE
❤️ Ο πρώτος εφηβικός έρωτας ❤️
RomantikΚαθώς η Deppy, μια 17χρονη έφηβη κοπέλα και η οικογένεια της μετακομίζουν σε μια άλλη περιοχή, η κοπέλα πρέπει να συμβιβαστεί με τις νέες συνθήκες και να κάνει φίλους, στην αρχή τα πράγματα πάνε καλά, παρόλο που η Deppy θέλει να κάνει παρέα με τα κα...