Σήμερα είναι πρωί Πρωτοχρονιάς και είμαι στην αγκαλιά του, πρώτη φορά κοιμηθήκαμε χωρίς να κάνουμε τίποτα και απλά να κοιμηθούμε, άνοιξα τα μάτια και τον είδα να κοιμάται τόσο ήρεμα που χαμογέλασα. Σηκώθηκα χωρίς να τον ξυπνήσω και κατέβηκα κάτω στην κουζίνα οι γονείς μου ακόμα δεν ξύπνησαν έτσι του ετοίμασα πρωινό του άφησα ένα γράμμα και έφυγα. Δεν μπορούσα να περιμένω!
Neteyam pov
Ξύπνησα το πρωί και δεν την βρήκα δίπλα μου. «Αγάπη μου;» Φώναξα αλλά δεν πήρε απάντηση, έβαλα την μπλούζα μου και κατέβηκα στην κουζίνα, είδα ότι μου είχε ετοιμάσει πρωινό και ένα γράμμα να λέει "θα γυρίσω σε κανά δύοωρο, να με περιμένεις γιατί έχω το δώρο σου." Μα καλά θα σκάσω! Τι δώρο μου πήρε και έπρεπε να φύγει αφού της είπα ότι δεν ήθελα τίποτα παρά να την έχω στην αγκαλιά μου! Τέλος πάντων έφαγα και περίμενα να έρθει, οι γονείς τις ξύπνησαν, τους χαιρέτησα, τους ευχήθηκα αλλά δεν ρώτησαν που ήταν η Deppy, μάλλον θα ήξεραν. Κανά σαρανταπεντάλεπτο αργότερα άκουσα κλειδιά και μπήκε μέσα ο έρωτας της ζωής μου με ένα μεγάλο χαμόγελο, σηκώθηκα και την φίλησα αγκαλιάζοντας την ενώ μετά δεν απομακρύνθηκε. «Πάμε στο δωμάτιο μωρό μου.» Μου ψιθύρισε στο αυτί αισθησιακά και μου δάγκωσε τον λοβό, ανατριχιάζω σε κάθε της άγγιγμα όπως και εκείνη στα δικά μου.
Ανεβήκαμε πάνω, μπήκαμε μέσα, κλείδωσε την πόρτα και με κοίταξε με ένα αισθησιακό βλέμμα και έβγαλε την μπλούζα της μένοντας με το σουτιέν της που με έκανε να θέλω να την πετάξω στο κρεβάτι και να της κάνω έρωτα μέχρι αύριο το πρωί. Ήρθε πιο κοντά μου και έβαλε τα χέρια της στο στέρνο μου. «Βγάλε μου το σουτιέν.» Μου είπε ξανά αισθησιακά και κόμπλαρα στην αρχή. «Τι;» Ρώτησα ένα την χάιδευα και από τα δύο πλευρά της. «Απλά κάντω.» Μου είπε και έτσι έκανα, αφού πρώτα την φιλούσα και χωρίς να σταματήσω ξεκούμπωσα το σουτιέν της, το πέταξα κάπου μέσα στο δωμάτιο και σταμάτησα να την φιλάω.
Neteyam: Τώρα τι;
Deppy: ... Δες...
Είπε και με έκανε να κοιτάξω το γυμνό στήθος της, κάλυψε την δεξιά θηλή της και την σήκωσα ώστε να φανεί το από κάτω, είχε γραμμένο με καλλιγραφικά γράμματα 12/09/2023. Έπαθα σοκ. Είχε κάνει τατουάζ την ημέρα που τα φτιάξαμε. Την κοίταξα και χαμογελούσε, την έπιασα από τον λαιμό και την φίλησα ενώ εισχώρησα την γλώσσα μου μέσα στο στόμα της διεκδικώντας την ολοκληρωτικά.
End Neteyam pov
Πότε πέσαμε στο κρεβάτι πότε κάναμε δύο φορές έρωτα ούτε που το κατάλαβα. Τώρα είμαστε αγκαλιά κάτω από τα σεντόνια ενώ ο Neteyam μου φιλούσε το κεφάλι γλυκά.
CZYTASZ
❤️ Ο πρώτος εφηβικός έρωτας ❤️
RomansΚαθώς η Deppy, μια 17χρονη έφηβη κοπέλα και η οικογένεια της μετακομίζουν σε μια άλλη περιοχή, η κοπέλα πρέπει να συμβιβαστεί με τις νέες συνθήκες και να κάνει φίλους, στην αρχή τα πράγματα πάνε καλά, παρόλο που η Deppy θέλει να κάνει παρέα με τα κα...