Ξύπνησα και παρατήρησα ότι βρίσκομαι σε ένα κρεβάτι νοσοκομείου, το κεφάλι μου με πονούσε όπως και όλο μου το σώμα, κοίταξα γύρω μου και είδα τους γονείς μου και την αδερφή μου δίπλα μου.Μαμά: Αγάπη μου πώς είσαι πονάς;
Deppy: Μαμά είμαι καλά... Ο Neteyam που είναι;
Μπαμπά: Είναι...
Εκείνη τη στιγμή μπήκε ο Neteyam στο δωμάτιο φορτσάτος και κατατρομαγμένος.
Neteyam: Deppy;
Deppy: Neteyam;
Μόλις τον είδα πήγα να βάλω τα κλάματα, φοβήθηκα ότι δεν θα τον ξανά έβλεπα, τη στιγμή όμως που έτρεξε και με αγκάλιασε σφιχτά ξέσπασα σε κλάματα και λυγμούς ενώ τον έσφιγγα στην αγκαλιά μου. Δεν με ένοιαζε τίποτα, ούτε οι πόνοι μου, ούτε τίποτα. Το μόνο που ήθελα είναι να με σφίξει στην αγκαλιά του να τον νιώσω.
Neteyam: Σσσσς! Ηρέμησε αγάπη μου, ηρέμησε. Τελείωσε. Δεν θα σε ξανά πειράξει...
Deppy: Φοβήθηκα ότι δεν θα σε ξανά έβλεπα.
Neteyam: Το ξέρω... Σου έκανε κακό; Σε χτύπησε;
Deppy: Μόνο μερικές φορές.
Μαμά: Αγάπη μου έχεις μελανιές σε όλο σου το σώμα.
Neteyam: ΤΙ!?
Deppy: Αυτές έγιναν όταν προσπάθησα να δραπετεύσω και με έριξε από τις σκάλες.
Σιγά να έλεγα ότι με σάπισε στο ξύλο, τρελή είμαι;
Μπαμπά: Οι γιατροί είπαν ότι εκτός τα τραύματα που έχει υποστεί, χτύπησε το πλευρό της κατά την πτώση. Αλλά με δύο εβδομάδες ακινησία και κάποια φάρμακα θα είναι καλά. Τώρα πάνε να δουν και τις ακτινογραφίες και τις εξετάσεις αίματος για περισσότερα.
Neteyam: Εγώ φταίω για όλα, δεν έπρεπε να σε αφήσω μόνη σου εκείνο το βράδυ. Σε ικετεύω συγχώρεσε με!
Deppy: Δεν έχω να σου συγχωρέσω τίποτα! Δεν έφταιγες εσύ!
Neteyam: Φταίω! Αντί να σε πάρω από εκεί να σε πάω σε ένα ασφαλές μέρος, σε άφησα εκεί εκτεθειμένη ενώ...
Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει γιατί με τα χέρια μου αγκαλιά τον λαιμό του και τον φίλησα αδιαφορώντας για το αν είναι οι γονείς μου μπροστά. Ο Neteyam κατευθείαν με ξανά φίλησε με γλώσσα ενώ τα δάκρυα κυλούσαν στα μάγουλα του, όταν σταματήσαμε να πάρουμε ανάσα ενώσαμε τα μέτωπα μας.
Neteyam: Σ'αγαπάω.
Deppy: Και εγώ σ'αγαπάω.
Δεν πρόλαβα να πω κάτι άλλο και μπήκε μέσα στο δωμάτιο ο πατέρας του Rotxo για να μας ενημερώσει για την κατάσταση και τα λοιπά.
ESTÁS LEYENDO
❤️ Ο πρώτος εφηβικός έρωτας ❤️
RomanceΚαθώς η Deppy, μια 17χρονη έφηβη κοπέλα και η οικογένεια της μετακομίζουν σε μια άλλη περιοχή, η κοπέλα πρέπει να συμβιβαστεί με τις νέες συνθήκες και να κάνει φίλους, στην αρχή τα πράγματα πάνε καλά, παρόλο που η Deppy θέλει να κάνει παρέα με τα κα...