Κεφάλαιο 8ο Να η ευκαιρία

18 2 0
                                    

Μπιπ, μπιπ, μπιπ!

«Μπιπ, μπιπ, μπιπ και στα μούτρα σου ηλίθιο ξυπνητήρι.» Λέω την στιγμή που το κλείνω. Σηκώθηκα από το υπέροχο κρεβατάκι μου με τον έναν και μοναδικό λόγο. Να δω το αγόρι μου. Το αγόρι μου. Δεν πιστεύω ότι το λέω. Με αυτές τις σκέψεις χαμογελούσα καθ΄όλη την διάρκεια που πλενόμουν, ντυνόμουν και χτενιζόμουν.

Κατέβηκα για πρωινό και είδα τους γονείς μου στην κουζίνα ήδη να πίνουν τον καφέ τους και να μιλάνε κάτι για τις δουλείες τους

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Κατέβηκα για πρωινό και είδα τους γονείς μου στην κουζίνα ήδη να πίνουν τον καφέ τους και να μιλάνε κάτι για τις δουλείες τους. «Καλημέρα μαμάκα, καλημέρα μπαμπάκα!» Τους είπα ενώ του έδωσα από ένα φιλί στο μάγουλο, κάθισα στην καρέκλα και είχα μπροστά μου κρουασάν από το φούρνο και τυροπιτάκι.

Μπαμπάς: Πως και τόση κεφάτη κοτοπουλάκι μου; Εσύ ξυπνάς πάντα με νεύρα για το σχολείο.

Deppy: Είπα να το αλλάξω αυτό. Έκανα έτσι γιατί δεν είχα παρέες στο παλιό μου σχολείο, τώρα εδώ που έχω, πάντα θα με βλέπετε κεφάτη.

Μαμά: Χαίρομαι που το ακούω αυτό μωρό μου. Α! Ξέχασα να σου πω. Με τον μπαμπά πάλι θα αργήσουμε να έρθουμε αλλά μην ανησυχείς έχω φτιάξει τρία ταψιά πίτσα, σου έχω βάλει να πάρεις μαζί σου στο σχολείο. Οπότε θα έχεις και για μεσημεριανό και βραδινό.

Deppy: Έγινε μανούλα μου. Τώρα έφυγα γιατί θα αργήσω όπως πάει.

Μπαμπάς: Α! Και κάτι τελευταίο. Αφού θα αργούμε πλέων να γυρνάμε για να μην είσαι μόνη σου, μπορείς να φέρνεις και τις φίλες σου.

Deppy: Μπαμπά είσαι θεός thank you! Τα λέμε.

Έφυγα από το σπίτι και σε δεκαπέντε λεπτά έφτασα στο σχολείο. Μπήκα και είδα τα παιδιά να κάθονται στα παγκάκια, πήγα προς το μέρος τους και μόλις πρόσεξα τον Neteyam αντί να χαρώ κόλλησα και σκέφτηκα. "Ρε μήπως θέλει να το κρατήσουμε μυστικό για την σχέση μας; Μήπως να μην θέλει να το μάθει κανείς;" Όμως αυτές οι σκέψεις χάθηκαν ότι πρόσεξα ότι με κοίταξε και έβγαλε ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. Εκεί δεν με ένοιαξε, του χαμογέλασα πονηρά και έτρεξα κατά πάνω του. Πήδηξα την αγκαλιά του, αυτός με έπιασε, έβαλα τα πόδια μου γύρο από την μέση μου, έβαλε τα χέρια του γύρο από τους γοφούς μου και φιληθήκαμε ενώ τον αγκάλιασα από τον λαιμό.

❤️ Ο πρώτος εφηβικός έρωτας ❤️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ