Bölüm 2"DİSK"

72 6 5
                                    

Sınıfa girdim Kübra hala neredeydi diye düşünürken birinin tikime dokunmasıyla bunun Kübra olduğunu anladım.

"Ooo hoşgeldin prenses, keyifler yerinde yine "

"Kızım acaip haberlerim var.Bugün Doruk'la bara gidicez.Sende Okan'ı alıp gelsene "

"Sağol canım ama bir düşünmem gerek."

"Ne düşünüyorsun yaa geliyorsunuz işte."

"Israr etme canım,bugün gelemem."

"Sen bilirsin tatlım ." Bu kız benim şekerparem yaa hiç beni kıramaz .O sırada derse Matematikçi girdi.
"Aha geldi seninki."diyerek Kübra'yı dürttüm.Bu matematikçi baya taştı ya adı üstünde adamın adı Kaya. Biz aramızda meteor demeyi tercih ediyoruz tabi :)
Matematik tam benim dersimdir diğer öğrencilerin tersine çok severim.Hoca yoklamayı sorarken sınıfta Okan'ın olmadığını farkettim. Başkan olduğum için hoca bana soruyordu. Nerede ki bu çocuk acaba ???!!! O arada Gizem o koca götünü kaldırıp cevap verdi.
"Gelir, hocam birazdan." Sen nerden biliyorsun ki şimdi sanane be Okan'dan. Ne boklar çeviriyo bu kız bilmiyorum doğrusu.
Gizem in dediği gibi Okan geldi sonunda.Sınıfa ilk girdiğimde ise baktığı ilk kişi Gizem'di. Noluyo bunlara bugün.Ne haltlar çeviriyosunuz. Gizem yanımdan geçerken sırama bir flash disk daha attı. Sabır,Yarabbim ! Bunlar ne ki ?
Kübra ile birbirimize bakıp gözlerimizle konuştuk. Bunlar ne diye düşünürken Okan yanımıza geldi. Hiç konuşmama fırsat vermeden elimdeki iki flash diski de aldı. Sonra da yanağıma bir öpücük kondurup arka sıradaki yerini aldı. Nihayet 5.dersinde sonuna geldik. Daha sonra ki 3 derse girmek istemiyordum. Okan da bunu halimden anlamış olacak ki "hadi gidiyoruz " diyerek elimden çekiştirdi. Uuuuuu nereye gidicektik acabaa ?!!Kafamda Deli Sorular !!??

* * *

Arabaya bindik. Bir anda midemi kelebekler sarmaya başladı. Okan'la daha önce böyle özel anlar yaşamamıştım. Dayanamayı sordum.
"Nereye gidiyoruz ?"
"Benim eve "
Nee ?! Bütün bu heyecan her zaman gördüğüm bir yere gitmek için mi ?! Oflamaya başladım ve sonra sesimi yükselterek "Başka bir yere gidelim." dedim ve gözlerinin içine sıkılırcasına baktım. Bana sesini kalınlaştırarak "Olmaz !" dedi.
"Eğlenmek istiyorum." (Homurdanarak söyledim.) kollarımı göğsümün üstünde birleştirdim.
"Çok eğlenicez bebeğim."(çapkınca sırıttı ilk defa bana böyle gülmüştü)

Sesimi çıkarmadım,açıkçası ne yapacağımızı da çok merak ediyordum. Kafamda deli sorularla yolu izlemeye devam ettim. Birkaç dakika sonra Okanlar'ın 2katlı lüks evine geldik. Çok iyi arkadaş olduğumuz zamanlarda sık sık geldiğim için şuan hiç yabancılık çekmiyordum. Ama sevgili olduğumuzdan bu yana (1yıldır) hiç gelmemiştim bu yüzden değişiklikler olduğunu düşündüm. Bu düşüncelerle kapıya gelmiştik bile. Okan anahtarlığıyla kapıyı açtı. Tam düşündüğüm gibi bazı değişiklikler vardı.

"Hadi yukarı çıkalım."
"Napıcaz ki yukarıda ?"
"Beni takip et güzelim,soru sorma."
"Pekii."

Acaba yukarıda napıcaktık.Okan odasının kapısını açtı.Her taraf siyah ve beyazın ahengi içerisindeydi. Bu çocuk zevkliydi yaa :)
Bana odasının kitaplık köşesinde ki iki sandalyeyi gösterip eliyle 'otur' işareti yaptı.

"Seni istiyorum Derin."

"Hıı ?"

"Duydun işte, benim ol istiyorum."

"Okan sen iyimisin !?"

"Gayet iyiyim Derin ve şimdi üstünü çıkar " (sesini yükseltmeye başlamıştı.)

"Böyle bir şeyi asla yapmam Okan !" Bende ona sesimi yükselterek cevap verdim. O sırada Okan'ın İphone 6 telefonunun zil sesi odada yankılandı ve Okan siyah deri ceketini yatağa fırlatıp kapıya yöneldi çıkarken de "Geldiğim de hazır ol bebeğim" demeyi de eksik etmedi. Tabiki de hazır olmıyacaktım, o değil de odadan çıkacak kadar özel kiminle konuşuyordu ? MERAK?? Üstün zekamla hemen masanın üstünde ki bardağı alıp kapıya dayadım ve dinlemeye başladım.

"Efendim"
"Hayır, henüz değil."
"Senin yüzünden."
"O flash diskleri niye ona veriyosun ?" Nee !?? Gizem'in bana verdiği disklerden mi bahsediyo bu ? Gizemle mi konuşuyor ?!
"Tamam, şu kızı hallediyim sana gelicem yine."
"Görüşürüz bebeğim."
Bebeğim ve sana gelicem YİNE mii ?? Kimdi bu !??

"Derin , hazır ol giriyorum."
"Biraz beklermisin Okan ? Hazır değilim."
"Çabuk ol."

Hemen diskleri bulmam lazımm. Zafeeerrr !!!Ceketinin cebindeymiş. Ve şimdide annemi çaldırıyım ve bana geri dönsün.
Çalıyor ,çalıyor vee meşgull... Şimdi Okan 'ı çağırmalıyım.

"Gelebilirsin Okan."
"Hani üstünü çıkarmamışsın ??" Süpersinn annem yaa :)
"Bir dakika ""Annem :)"" arıyor."

"Efendim anne."
"Neden ki ?"
"Hmm geliyim o zaman."
"Anladım annecim geliyorum hemen."
"Öptüm sultanım."

"Okan annem acil beni eve çagırıyor."
"Neden ? Bu saatte ? Okul vaktinde ?"
"Bilmiyorum acil olduğunu söyledi."
"Bu pek inandırıcı gelmedi ama hadi madem. Bu seferlik kurtuldun."
"Beni eve bırakır mısın ?"
"Tamam, Ayşe Teyzeyi bekletmeyelim hadi."

Bu kadar kolay olucağı aklımın ucundan bile geçmezdi .. :)

* * *

Okan'ın beni eve bırakmasını istediğimde bana karşı çıkmamasının sebebi şu konuştuğu kişiden kaynaklanıyordur. Hemen şu flash da ne var bakmam lazım. Bi koşu merdivenlerden yukarı çıktım şuan asansörle uğraşamazdım benim ayaklarım daha hızlı. 3.kata geldim zili çaldım. Kapıyı kardeşim Selim açtı. Kardeşim Lise 2 ye gidiyor. Benden daha zeki olduğu Burslu Fen Lisesi 'ne gitmesinden anlayabiliyorum. Kardeşim çok yakışıklı kıskanmıyorum değil hanii :) Selim 'in peşinden çok kız koşar ama şuana kadar aşka hiç inanmamış bir kardeşe sahibim hemde hiç...

* * *

Hemen odama geçip Laptop 'umu kucağıma aldım ve flash diski aceleci bir şekilde taktım. Özel Görüntülere girdim ve Video 1. Hemen video yu açtım. Başta bu erkeğin kim olduğunu çıkaramasamda Okan olduğunu anlamak çok vaktimi almadı. Yanında sürtük Gizem var. İyide bu video neden çekilmiş biraz ilerletiyim bari ve 15 saniye ileri aldım. Bunlarda nee ????!

Gizem ' in evi ,Okan ve Gizem ,İkiside, ÇIPLAK !!!??????


SELAMM CANLARIMM :) BÖLÜMLER İLERLEDİKÇE EKŞINLAR ARTICAK BU BÖLÜMDE BÖYLE OLDU :) GORÜŞMEK ÜZEREE ... :)))

SİL BAŞTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin