8.Bölüm "GEÇMİŞİM"

43 2 0
                                    

Söylediğim gibi bölümü bekletmedim. Ama güzel okuyucalarım için geciktirdiğim bölümler için bir özür olsun.....

KEYİFLİ OKUMALAR.........
Multimedia: Melisa


DERİN'DEN....

Tam 2 saattir Eda'yı bekliyordum. Eda, Ben ,Ekin yürüyüşe çıkıcaktık. Tek kalmak istemiyordum çünkü Ekin'in yanında nedense kızarıp bozarıyordum. Telefonumun melodi sesiyle irkildim.

"Selam Derin."

"Imm şey Selam."

"Gelmeyecek misin ?"

"Ya Ekin kusura bakma Eda'yı bekliyorum.Uyanmadı sanırım kaç defa zile bastım aradım ama uyanmıyor"

"Benim uykum mu çok hafif ?"

"Efendim anlamadım Ekin birşey mi dedin ?"

"Ya Derin benim bugün fakültede işlerim var da artık beklemesen mi ?"

"Tamam peki."

"Bekliyorum."

Çocuğu da çok fazla bekletmiştim. Bu yüzden hızlı hızlı evin önüne gittim. Ekin ellerini cebine koymuş bekliyordu. Hemen yanına gittim.

"Selam ya şey çok mu beklettim ?"

"Yok hayır 2 saatcik "

"Ya Eda gelmeyince . Kusura bakmadın dimi ?"

"Ne kusuru canım. "

"Derin ?"

"Efendim ?"

"Geçen gün sarjım bitti. Söyleyemedim. Sana gerçekten hayatımda ki gerçekleri anlatmamı istiyor musun ?"

"Evet."

"O halde gel anlatıyım. Ama bana sakın acıma"

Şimdi neden böyle dediki bu çocuk acınacak birşey mi yaşamıştı.

"8 yaşındaydım. Benim babamın oto galerisi var. Bir gün abimle gezmek için bir araba alıp dolaşmaya başladık"

"Abin ?"

"Şşşş sadece dinle."

"Abim şehrin dışına doğru çıkarsak daha rahat gezebileceğimizi yolların boş olacağını söylemişti. Öyle de yaptık. Abim çok deli araba kullanır ama birisi ona karışmadığı sürece kontrol elindedir. Ben daha 8 yaşındayım ve o çocuk aklımla abime 'Daha hızlı abi,daha hızlı' diye söylenmeye başladım. Abim beni kırmamak için daha da hızlandı. Ne olduysa o an oldu virajı dönerken karşı taraftanda bir araba geldi ve çarpıştık bizim olduğumuz araba ters dönmüştü. Abim benim kapımı açıp aynen şöyle demişti "Ekin çık dışarı hemen ve ileriye doğru koş abicim." son sözü olmuştu bu onun. Ben ileriye doğru koşunca iki arabada patladı. İki arabadan tek sağ çıkan bendim. Karşı tarafın ailesi dava açtı. Tek şahit ben kaldığım için herşeyi anlatmamı istediler. Çocuk aklımla herşeyi anlatmıştım. Ama onlar benim çocuk olmama aldırış etmeden o yaşta çocuk hapishanesine koydular. Hapishaneye gireceğim zaman annemin söylediği şu 3kelime benim tüm hayatımı etkiledi. 'Sen Öldürdün Oğlumu' annemle o zamandan beri anlaşamayız. Tatlı küçük birşeydir ama anlaşamayız işte. Hapishaneye girdiğimde oradaki çocuklar hiç tekin değildi. Afedersin ama hiç kız görmedikleri için birbiriyle yapıyorlar bazılarına ise zorla yada uyurken yapıyorlardı. Başlarda bana kötü şeyler yaptırmak istediler ama ben onları dinlemedim. Her gece uyanıp bana yaklaşmasınlar diye tetikte bekliyordum uyurken arkanda birinin gelme hissi insanı yiyip bitiriyo bir gece yine aynı oldu arkamdan birisi geliyor sandım korktum hemen kalktım ve etrafa baktım herkes uyuyordu o an anladım psikolojim bozulmuştu. Duvarı yumruklamaya başladım. 6 ay hapishanede kalıp çıktıktan sonra arkadaşlarım sormaya başladılar 'Nerdeydin Ekin 6 aydır 'diye ilk önce bi dalıyodum sonra toparlayıp 'Yurtdışındaydım' diyordum.Eve gittiğimde annem suratıma bakmıyordu. 8 yaşından beri anne sevgisinden mahrumum. Evde kimse beni umursamayınca babama söyleyip başka şehirde okumak istediğimi söyledim. Ortaokuldayım 8.sınıf bi yurtta kalıyodum. Bir gün uyuyorum arkamdan biri geliyor hissediyorum o an o 8 yaşındaki Ekin geldi aklıma ve arkamda ki kimse 2 yumruk geçirdim. Kendime gelince baktım ki arkadaş üstümü örtmeye gelmiş. Dersde uyusam biri sırtıma dokunduğu an uyanırdım. Telefondada onu soylemiştim 'benim uykummu çok hafif 'demiştim. O yıl annemlerin ordan bir haber geldi. Araba kullanmayı öğrettiğim arkadaşım kaza yapmıştı. Ve ölmüştü. Geçen o karaoke partide tanıştığım gün bir rüya gördüm. Sen ,Eda ve Begüm ısrarla pikniğe gitmek istiyodunuz. Bende tamam diyordum. Arabayı ben kullanıyordum. Begüm oynamaya başlıyordu arabada sonra bir anda bir kurşun geliyordu. Begüm'ün kafasına Begüm ölüyordu. Siz beni suçluyodunuz . O gün sen bayılınca yine korktum. Ben etrafımda ki tüm herkese zarar veriyorum. "

Ekin sözlerini bitirmişti. Benimde gözlerim ağlamaktan bitmişti.

" Böyle deme Ekin ben üzülürüm. Senin kimseye zarar verdiğin yok."

"En çokta sana zarar vermekten korkuyorum Derin. Sen hep o sinema salonundaki gibi ben sana karşı dikilsemde sen beni umursama ve hep gül"

"O sinema salonunda önümde dikilen kişi sen miydin ? Senin sevgilin mi var?"

"Hayır yani evet yani ilkine evet sonrakine hayır"

"Tamam Ekin sakin ol."

"O kız benim evlatlık kardeşim Melisa"

................BÖLÜM SONU

SİL BAŞTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin