Bölüm 4 "TESADÜFLERİN BAŞLANGICI"

62 5 6
                                    

Multimedya: Derin 'i kombini :)





Okulun Son Günü :

Şu 3 gün içerisinde Okan'ın suratına hiç bakmadım. Onu süründürdüm. Hatasını anlamalıydı ve bana yalvarıp yakarmalıydı. Yaptı da. 3 gün içerisinde çesitli hediyelerden tut çiçek,böcek her şeyi almıştı. Ben gözünün önünde her aldığı şeyi yere atmıştım. O umrumda değildi. Hala onunla ilgili düşünüyorsam. Hepsi planlarım içindi. Okan okul birincisi olmuştu ama bugün okulda ne kadar zirveye çıksa da yerin dibine girmek isteyecekti. Mezun olma zamanımız gelmişti. Üzerimde turkuaz dizimden 1 karış yukarıda düz ama şık bir elbise vardı . Üstünde de cübbem ve sarı saçlarımın kenarlarını ördürüp geri kalan kısmına su dalgası yapmıştım. Kafamda da birazdan havada herkesinkiyle karışacak bir kep.

Tüm sınıflar sırayla geçip fotoğraf çekiliyolardı. Sıra bizim sınıfı çağırmışlardı.

"Değerli misafirler sırada okulumuzun en başarılı sınıfı 12-C " bir anda herkesten ıslıklar alkış sesleri yükselmeye başlamıştı. Son çağırılan sınıf biz olduğumuz için okul birincisini çağırmaktaydı sıra.

"Şimdi de size okulumuzun birincisi olan öğrencimizi konuşmasını yapmak için buraya davet ediyorum. OKAN TURHAN "

Bu sefer daha demin çıkan sesten daha büyük ıslıklar çalınmaya başlanmıştı. Ama birazdan herkesten "Yuuhhh" sesleri yükselecekti. Okan kürsüye geçti.

"Sayın Okul Müdürüm, Değerli Öğretmenlerim,Güzel Misafirlerimiz ve Sevgili Arkadaşlarım :
Bugün burada hepimiz için hatıra kalıcak güzel bir kutlama yapmak için buradayız. Benim bugün bu kürsüye çıkmamın sebebi öğretmenlerim ,ailem ve değerli arkadaşlarım sayesinde öncelikle onlara teşekkür etmek istiyorum. Ve birinize hepinizin huzurunda bir şeyler söylemek istiyorum. Derinn sana yaptıklarımdan dolayı çok özür dilerim beni affedebilecek misin ? "

O an arkada Gizem'in verdiği video oynatılmaya başladı. Ama nasıl olur bu sefer bunu ben yapmamıştım. İyi de kim yapmıştı ! Neyse şuan Okan'a cevap vermem gerekiyordu.

"HAYIR ,Sen beni aldattıktan sonra sana tekrar geri döneceğimi zannetme"

"Bu görüntüleri sen mi açtırdın Derin ?"

"Hayır ,gerçekten ben açtırmadım."

"Ben yaptım" sol tarafımdan tanıdık bir ses gelmişti. GİZEM

Tüm okul önünde Okan'ın rezil olmasını bende istiyordum. Ama bunu ben yapmalıydım bir başkası değil.

* * *

2 GÜN SONRA

2 gün boyunca son tekrarlarımı yaptım ve sınavımı atlattım. Gelecek sonuca razıyım. Az önce çıkmıştım sınavdan ,bugün akşam kızlarla karaoke partisine gidicektik. Sınavda bitti artık eğlenme zamanı :)

Kızlarla sınav çıkışı alışveriş yapmaya karar verdik akşam çok güzel olmalıydım. Bunun için yeni kıyafetler almam lazım. Ama Eda'yla çarşıya çıkmak hiç de doğru bir karar değildi sanırım.

Kübra: "Eda bu yakıştı sana "
Eda: "Ayy yok bilemedim sanki bacaklarım kötü gözüktü sevmedim bunu. "

"Eda ömrümü yedin ne var benim gibi kolay beğensen bir şeyi de."

Eda:" Kızım senin fiziğin güzel ,az önceki kadın bile dile getirdi."

Gerçekten çok düzgün bi fiziğe sahiptim ama nedense kendimi çok şişman görürüm. Yüzümü çok beğenir arkadaşlarım. Doğal bir güzelliğe sahipmişim öyle diyorlar.

SİL BAŞTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin