SELİM 'İN AĞZINDAN...........
Multimedia : Selim
Keyifli Okumalar...
Mabel Matiz -Gel ile birlikte dinlemenizi öneririm ...
Okullar tatil edilmişti. Her yıl gibi bu yılda ailecek Bodrum 'a gidicektik. Ama biraz geç ablamın Üniversite yerleştirmeleri planımızı erteletmişti. Bende eve oturmaktan canım sıkılınca arkadaşım Emre'yi arayıp kaykay sürmeyi teklif ettim. Emreyle bebeklik arkadaşıyız ablamla Eda abla gibi . Eda ablayla Emre kardeşler. Kaykayımı alıp asansöre bindim. O an aynaya bakınca eski sevgilim Melisa aklıma geldi . Sanki arkamda belirmişti. Kokusunu hissediyordum şuan ,bu hayatta bir tek Melisa yı hatırlayınca böyle oluyorum. Onun beni yarım bırakmasından böyle oluyorum. Tüm hayata küsmeme, tüm aşklara inancımi kaybettirdiği için böyleyim belki de. Asansörün kapısı açıldı. İçeri bir kız girdi. İyi de bu Yıldız ne işi vardı. Beni görünce bir geri bir ileri sendeledi.
"Se-selim "
"Yıldız ?"
"Bende sana gelmiştim ."
"Niye ?"
"Me-melisa Melisa hakkında."
"Ne alaka ?"
"Dışarı mı çıkıyorsun ?"
"Evet de ne alakaa söylesene Yıldız !!"
"Melisa yaşıyor "
"B-bu imkansız O 2 yıl önce gitti. O beni burda yarım bırakıp gitti anlıyor musun ? O boğuldu. Yıldızz bana şimdi onun yaşadığını söyleme."
"İyi değilsin Selim gel dışarda oturalım."
Dışarı çıkıp evimizin yakınındaki parkın kaldırımına oturduk.
"En son kavga etmiştik."
"Ne ?"
"Kimseye söylemedim ona neden bu kadar kızdığımı. O boğulmadan önce kavga etmiştik. Bana sinirlendi ve denize yüzmeye gitti. Ben şezlongda yalnız kalmayı istemiştim. Biliyorsun onunla kavga etmeyi sevmiyorum. Edince de sakinleşmem gerektiğini de biliyorsun. Bunun için orda kaldım. Biraz sakinleşince etrafta Melisa'yı aramaya başladım. Ama bulamadım. Belki o da kafa dinlemek istiyordur diyerek üstelemedim akşama kadar onu o şezlongda bekledim. Ama gelmedi. Gelmedi işte çok kızdım gelmediği için sinirimi yatıştırmak için denize taş atmaya başladım. İşe yaramadı. Oturdum kumlarla oynamaya başladım ismimizi yazdım kuma görsen kocaman "Selim ~Melisa " yazmıştım. Sonra onun gönlünü almak için aklıma bir plan geldi . İsimlerimizin yanina kalp şeklinde mumlar koyup ,mumlarla kalp oluşturdum. Etrafa da güller savurttum. Sonra başladım Melisa'yı aramaya. Odasına gittim. Odasında bulamayınca Lobiye Melisa'nın gelip gelmediğini sordum. Bilmediklerini söylediler. Bende tekrar kumsala gittim. Yaptığım sürprizin yanına oturdum. Bekledim,bekledim,bekledim... Mumlar söndü bende uyuyakalmışım. Gözümü açtığımda başımda insanlar alkış sesleri bazılarının dudaklarından dökülen sözler. "kız çok şanslı" "aşıklar" "romantik çocuk" vs.vs. Sonra kalktım kuma yazdığım yazıyı ayağımla sildim mumların bitmiş kısmını ve gülleri kumla kapattım. Melisa gelmemişti Yıldız gelmemişti. Beni orda yalnız bırakıp gitmişti. Kalbime hançer batırıp kaybolmuştu "
"Geldim işte "
"Melisaaaaaa ????"
"Ta kendisi "
************** Kısa oldu ama kimse okumuyor hikayemi voteler desen morelimi bozmaya yetiyor. Bende yazacak vakitte bulamıyorum ama ilerleyen zamanlarda siz ister okuyun ister okumayın yazıcam aklımda güzel bir kurgu oluştu diğer hikayelerden farklı klişe değil... Bu bölümde biraz Selim'i anlatmak istedim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİL BAŞTAN
Ficção AdolescenteHayatı maraton geçen bir kızın tekrardan hayata başlaması ve hayatını aşkla renklendirmesi.