2

271 8 0
                                    


Şehre varmış ve konuma bakarak otogara yakın olan eve doğru yürümüştü. Evin önüne geldiğinde tatlı ve iki katlı olan evin penceresinden heyecanla el sallayan kıza tebessümle baktı. Bahçeye girdiğinde Banu da kapıdan çıkıp ona doğru gelmişti. Sıkı bir sarılmadan sonra Banu valizini alıp kolundan çekiştirerek Selim'i yukarıya çıkardı.

Evi genç birinin döşediği çok belliydi. Rahat ve renk renk koltuklar, her yerde okuma kitapları ve duvardaki çıplak beden portreleriyle rahat ve sıcak havası vardı Selim'e göre. Daha önce ziyaretine gelmişti ama değişen bir şeyler olmuştu elbette.

Banu'yla dostlukları çocukluğa dayanıyordu. Onu hep kıskanmıştı Selim, hem kadın olduğu için hem de erken yaşta ailesinden kopup ayakları üzerinde durabildiği için. Birbirlerine duydukları sevgi ve güven de çocukluğa dayanıyordu. Banu bir esmer güzeli olmanın yanı sıra sevdiklerine karşı aşırı korumacıydı. Ve Selim için mahallede ettiği kavgaların haddi hesabı yoktu.

Beraber alt kattaki mutfak ve salonu geçip üst kata çıktılar. Banu Selim'i boş odaya götürüp dolapları ve iki kişilik yatağı gösterdi.

"Yan tarafta da benim odam var. Benim odamın banyosu ve lavabosu olduğu için alt kattakileri sen kullanırsın. Zaten eski ev arkadaşımla da böyleydi. Hadi sen eşyalarını yerleştir, ben de sofrayı hazırlayayım."

Selim onu onaylayıp kıyafetlerini yerleştirdi. Yanında getirdiği çarşafı yatağına serip temiz ve ferah olan odaya baktı. Çocukluğunun geçtiği odayı aratsa da önemli değildi, bu oda daha iyilerine şahit olacaktı.

Yemek yerken Banu çalıştığı otelle görüştüğünü ve işçi alımının olduğunu söylemişti. Yarın beraber otele gidip görüşeceklerdi. Yolun yorgunluğuyla hızla yemeği yiyip kendisini yatağa attı. Banu onun uykuyla yemek yiyişini keyifle izlemişti, bu çocuk hep bebek gibiydi.

*

Kerem büyük evin kapısını çaldı. Kapıyı açan yaşlı kadın parlayan gözlerle ona baktı.

"Naber Kadriye sultan?"

Kadın yanağından makas alıp hızla içeriye giren adamın arkasından gülerek baktı.

Kerem büyük salona girdiğinde kalabalığa baktı. Ailesi onun işini biliyordu, karşı çıkıp tavır alan tek kişi babasıydı. Onu görünce ayağa kalkan annesine doğru yürüyüp sarıldı.

"Nerelerdesin sen? Bu aile yemekleri de olmasa geleceğin yok."

"Siz de biraz fazla yapın şu aile yemeklerini annecim."

Alayla söylediği şeyden sonra kıkırdayan kız kardeşine döndü. Onla da sarıldıktan sonra babasının çoktan yerleştiği ihtişamlı yemek masasına yürüdüler.

Yemek başladığında Kerem'in kız kardeşi olan Aslı, bir arada olmayı fırsat bilerek arkadaşıyla tatile çıkmak istediğini söyledi. Arkadaşının erkek olduğu ama gay olduğu için sorun olmayacağını söylediğinde babasının kaşları iyice çatılmıştı.

"Hiç haz etmem öyle şeylerden, erkek dediğin erkek gibi davranmalı. Gidemezsin öyle biriyle hiçbir yere."

Sessiz ve yavaş yavaş yemeğini yiyen Kerem sertçe yutkunup rahat bir tavırla babasına döndü.

"Tam olarak nasıl oluyor erkek gibi davranmak, biraz açar mısınız?."

Sert bakışlar birbiriyle buluştuğunda gerginliği almak isteyen kadın araya girdi.

"Ben tanıştım çocukla, bayağı tatlı biri. Kimseye bir zararı yok."

"Kişisel bir zarar değil zaten, toplum ahlakına zararlı. Ben çevremde tutmam ve sizin de tutmanıza izin vermiyorum, o kadar."

Sertçe masaya bıraktığı çatal sesiyle masadaki herkes Kerem'e döndü.

"Kendi ahlak anlayışınızı topluma dayatmayın lütfen."

"Hayırdır, Jigololuk bitti, şimdi de damat mı getireceksin eve? Daha ne kadar utandıracaksın beni?"

Babasının laflarıyla masadan kalktı. Zaten hicbir zaman anlaşamamışlardı. Kerem ondan biraz olsun sevgi görse hemen durulacaktı ama olmadı. Hep katı ve öfkeli bir adamdı babası, altında sevgi barındırmayan bir kibirdi sanki. Onunla zıtlaşmak istiyordu, bu hep yaptığı bir şeydi ama ilk defa bir yalan olarak belirdi dudaklarında.

"Çok merak ediyorsanız, bir dahaki aile yemeğine erkek arkadaşımla katılmak isterim. Müsadeniz var mı babacığım?"

Sakin tutmaya direndiği sesiyle öfkeli solukları arasında söylemişti bunları. Öfkeyle ayağa kalkan adamın dişlerinin arasından "Densiz!" diye söylenmesini önemsemeden peçeteyle dudaklarını temizleyip salondan çıktı. Evden çıktığında her zamanki otele doğru arabayı sürmeye başladı.

***

Yakında karşılaşacaklar, hadi bakalımm.
İyi okumalar❤

İHTİRAS (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin