13(full+18)

364 8 4
                                    

Selim

Öpüşleri dudağımı talan edip dilime ulaşırken ağırlığıyla bedenimi yatağa bastırdı. Nefesim kesilirken öpüşlerine yetişmeye çalışıyordum. Ellerimle boynunu sarıp hafifçe uzaklaştırarak nefeslendim. Alnımızı birleştirip dinlenmemi bekledi. Nefesim düzene girdiğinde yutkunup sıcak dudaklarına uzandım. Aynı ihtirasla beni karşılaması istemsizce inlememe sebep oldu. Dudaklarımızı yavaşça ayırıp gözlerime baktı.

Kirli sakalının sardığı dudaklara yeniden uzanmak için davrandığımda geri çekildi. Boynundaki ellerimi yavaşça kavrayıp yastığa yaslarken sıcak dudaklarını boynumda gezdirmeye başladı. Öpmesini, her yerimi öpmesini ve ıslaklığını istiyordum ama sadece sıcaklığını sunarak içimdeki arzuyu artırıyordu.

Gözleri her zerremi süzerken daha şimdiden çıplak hissediyordum. Üstümdeki belli belirsiz ağırlığı ve teninin dokusu her saniye uyarılmama sebep oluyordu. Boynuma iyice sokulduğunda titrek nefesler veriyordum. Bu çok güzeldi. Yumuşak dudaklarının sert baskısı boynumdan çeneme ve dudağıma kaydı. Dudaklarımı dudaklarının arasına aldığında boğuk ve içten bir iniltiyle hızlandı. Beni, onu etkilemek kadar etkileyecek bir şey daha yoktu.

Bedenimi ona itip sertliğine hafifçe sürtündüm. Nefesi kesilirken dudaklarımızı ayırdı. Üstümde doğrulup beni delirtecek kadar yavaş hareketlerle beyaz gömleğinin düğmelerini açtı. Kaslarına vuran loş ışık her şeyi daha ateşli yapıyordu. Yutkunarak bakarken parmakları tişörtümün uçlarına uzandı. Hafifçe doğrularak üstümdekinden kurtulurken o da gömleğini çıkardı. Dudaklarımız yeniden hızla birleştiğinde uzun parmakları çıplak belimi sardı. Her şey bağımlısı olabileceğim kadar zevkliydi. Sırtım yeniden yatakla buluştuğunda dudaklarımdaki sıcaklığı boynuma ve oradan meme uçlarıma indi.

Meme ucumu hafifçe emip dilini sertçe bastırarak yaladı. Dudaklarımdan kaçan iniltilerin hakimiyetini tamamen kaybetmiştim. Dişlerinin arasında sıkıştırmasıyla kalan son utancımı da def etmeyi başararak konuştum.

"Lütfen... dokun bana."

Boynumdaki eli bedenimi dolaşarak pantolonuma geldi. Kumaşın üstünden hafifçe dokundu. Kendimi eline iterek hatırladığımda utanacağım kadar zevkle inledim. Kerem dudaklarında belli belirsiz bir hırıltıyla dudaklarıma kapanırken parmakları panatolonumu çözüyordu. Pantolondan ve baxerdan beraber kurtulup üstümde doğruldu.

"Arkanı dön."

Boğuk sesiyle yutkunup dediğini yaptım. Şimdi utanmam gereken noktadaydık, neden daha fazlası için kıvranıyordum?

Yatakta yüzüstü döndüğümde sertçe yutkunarak yataktan indi. Kumaş sesinden pantolonunu çıkardığını anlamıştım.  Yatağa geldiğinde heyecanla kasıldım. Tüy kadar hafif dokunuşları sırtımı okşayıp aşağıya inerken boynumu öptü.

"Dudaklarını getir."

Parmakları kalça aramı yavaşça okşarken titrek nefesimle boynumu çevirip dudaklarına uzandım. Dudaklarımı parçalar gibi öperken parmakları daha önce dokunmadığım yerlerimde geziyordu. Dudaklarımdan ayrılıp komodindeki kayganlaştırıcıya uzandı. Sağ eline sıkıp kutuyu geri bıraktı ve yeniden üzerime eğilirken parmaklarındaki soğuk jeli deliğimin üstüne yaydı.

Parmaklarından biri deliğimi zorladığında yabancı olduğum sancıyla gerildim. Sıcak nefesi boynumu yalarken bir parmağını içime itti. İlk olmasına rağmen daha fazlasını isteyecek kadar uçlardaydım. Kendimi eline ittiğimde nefesini verip ikinci parmağıyla deliğimi zorladı. İçimdeki doluluk beni delirtirken deli gibi inliyordum. İçimde hareket eden parmakları, belli belirsiz kalçama değen sertliği ve boynumdaki sert öpücükleri beni zirveye taşıyordu. Kendime dokunmak için davrandığımda engel olup beni çevirdi.

Parmakları hala içimdeyken diğer eliyle aletimi çekmeye başladı. O kadar yavaş ve ustaca yapıyordu ki.. gözlerim yaşarırken içime ittiği parmakları hızlandı ve sarsılıp titreyerek karnıma boşaldım. Bu çok fazlaydı. Parmakları içimden çıkarken kasılmalar devam ediyordu. Zevkle ne yapacağımı bilemezken siyah baxerındaki büyük şişliğe baktım. Parmaklarımı ona dokunmak için uzattığımda elimi tutarak buna engel oldu.

Dudaklarıma uzanıp sertçe öptü ve geri çekildi. Her şey mükemmeldi ama onun da zevk almasını istiyordum.

"Sen de rahatlamalısın."

Kısık çıkan sesimle hafifçe gülümsedi. Yanağındaki koyu derinlik kendisini gösterirken içim gitmişti.

"O kadarına hazır değilsin."

Yutkunup dudaklarına baktım.

"Ağzıma alabilirim."

Gözlerinden geçen karanlıkla bunu istediğini anladım. Nefeslerimiz birbirine çarparken aletine dokundum. Haklıydı, içime alamaya hazır olamayacağım kadar büyüktü. İri bedenini yanıma bırakırken aletine doğru eğildim. Üstündeki kumaştan kurtulup dudaklarımı ucuna değdirdiğimde sertçe yutkundu. Uzun parmakları saçımda hafifçe dolaşırken aletine dilimi değdirdim.

"Al ağzına."

Boğuk sesi ne kadardır sabrettiğini gösteriyordu. Bana tüm bunları yaparken kendisine hiç dokunmamıştı. Dudaklarımın arasına alıp kalan uzunluğu elimle tutup okşamaya başladım. Saçımdaki elleri ritmi bulmama yardım ederken giderek daha da sertleşen aletini zevkle yalıyordum. Dudaklarından çıkan mırıltılarla uzun süre beni izledi. Sona yaklaştığında ağzımdan çıkarak kendisini çekmeye başladı. Bu şimdiye kadar gördüğüm en etkileyici şeydi. Uzun parmaklarıyla iri aletini sertçe çekerken güçlü kasılmalarla dudaklarıma bakarak boşaldı. Nefesim kesilerek onu izliyordum. Yeniden sertleşmek üzereydim.

Yatakta doğrulup gözlerini hiç ayırmadığı dudaklarıma eğildi. Rahatlamış bedenlerimizle yavaşça öpüştük. Her şey gerçek olamayacak kadar güzeldi.

*****

Bölüm neden sadece sex diye sorgulamayın, çok yükselince kısacık yazamadım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İHTİRAS (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin