"y/n, saat geç oluyor. Bu gece burada kalalım-
oh, battaniyemi sevdin mi?""baklava diyeceksin, battaniye değil."
"Ne? tamam hahah"
"çok yumuşak"
"Yemeğimizi sipariş ettim, gelmesi uzun sürmez."
"Teşekkür ederim Kazu"
"Her zaman, y/n."
Koltukta otururken Baklava'yı biraz kaldırdım.
"Gelsene"
Kazuha da gülümseyerek yanıma oturdu ve baklavayı onun üzerine örttüm.
Camları yeni kapattığımız için ev serindi. İkimiz birbirimize sokulup battaniyeye sarıldık, mio da gelip aramıza yerleşti. Battaniyenin altına girip kendini yalamaya koyuldu.
"sıcacıksın y/n"
"battaniyenin altında olduğumuz için olabilir mi kazu?"
"Ya öyle değil"
"hm?"
"sana her böyle yakın olduğum zaman...
ruhumu ısıtacak kadar sıcaksın. Her sana sarıldığımda mesela.""Daha çok sarılayım öyleyse. Ne dersin?"
-------------
Akşam yemeğimizin gelmesini beklerken birlikte rastgele bir dizi izliyorduk. Mio Kazuha'nın kucağında yatıyordu ve ifadesinden anladığım kadarıyla Kazuha'nın uykusu gelmişti.
"Uykun mu geldi?"
Küçük bir çocuk gibi gözlerini kapatıp başını salladı, çok komikti. Mio gözlerini kısarak esnedi.
"Bazen keşke ben de kedi olsam diye düşünüyorum. Mio'nun günleri sadece yemek yemek ve uyumaktan ibaret çünkü."
"Haklısın. Kafasına takacak hiçbir şeyi yok."
"Ama Tomo'nun yokluğunu o da hissediyor, hayvanlar çok ilginç."
"Sen böyle söyledikçe Tomo'yu tanımak istiyorum."
"Emin ol o da seni tanımak isterdi, y/n."
Sıkıntılı bir iç çekti. Bileklerindeki izlere bakıyordu.
"Bunları görse beni hayatta affetmezdi."
"Kazuha.."
"Çok utanıyorum."
Zayıf bileklerini tuttum ve kesik izlerini okşadım.
"Utanılacak bir şey yok bunda."
"Çok kötü görünüyorlar, daha kötüsü acınası biri olduğumu gösteriyor onlar."
"Saçmalıyorsun."
"İlk başta bana acıdığın için benimle bu kadar ilgileniyorsun sanmıştım, zaman geçtikçe düşüncelerim değişti."
"..."
"Söyle bana y/n, bana acıyor musun?"
"Hayır, Kazuha."
"Biraz bile acımıyor musun?"
"Hayır, hiç."
"Neden?"
"Neden acıyayım? Sen gördüğüm en harika şeysin, hiçbir sebep yok kimsenin sana acıması için.
Sadece yaşadıkların ağır gelmiş olabilir, gayet normal bu. Kim olsa ağır gelirdi. Ben seninle tanışana kadar hepsini kendin yenmişsin, öyle ya da böyle karşımdasın işte."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızının altındaki beyaz yumak - Kazuha x Reader
Fanfiction"Ölmüş bu kedi!" "yok öyle uyur o." "..." ----- Heizou: Xiao sen arar mısın Xiao: Bi kadın açtı telefonu Aradığınız kişiye şuanda ulsşılamıyor daha sonra tekrar deneyin falan dedi Ben de telefonu kazuhaya verir misin dedim Sonra ingilizce bişeyler s...