12

41 5 0
                                    

,,Podívejte, plukovníku. Možná máte vyšší hodnost, ale já jsem tu mnohem déle! A něco vám řeknu. Ta věc, která nás právě napadla, byla jen jedna z nich. Teď jsme na jejich území a musíme odsud vypadnout!" vykřikl Hank.

Mason mě přidržovala, zatímco jsem stála. Kvůli výbuchu jsem se udeřila do hlavy. Mám podezření na lehký otřes mozku, ale nejsem lékař. Usuzuji jen z toho, že mě bolí hlava jako čert a sotva chodím.

,,Ne, dokud tam je Chapman," odpověděl Packard přísně.

,,Je mi líto, Packarde. Chapman je mrtvý," sdělil mu James.

Zvedl Jackův štítek. Ten, kterého vyzvracel Lebkoun. Celou dobu jsem měla pravdu. Jack Chapman je mrtvý a neměli jsme sem chodit. Nyní je Randa mrtvý a my budeme také, pokud toto místo neopustíme.

,,Nic se nemění. Pořád musíme na místo havárie," odpověděl Packard.

Přimhouřila jsem oči. Celý smysl této naší malé výpravy bylo najít Jacka. Doslova nic jiného. Nenašli jsme ho, konec. Musíme se dostat na místo srazu. Teď víc, než kdykoliv předtím. Nebudu tu jen tak stát a nechávat si od vyšinutého muže diktovat svůj život.

,,Co je tam tak důležitého?" zeptal se James.

Znělo to, jako by to očekával. Musí vědět něco, co my ne. To mě zaujalo. Co by sakra Packard chtěl? Jeho muž je mrtvý a my se musíme vrátit na loď, do bezpečí. Tady není o čem debatovat.

,,Zbraně! Dost, abychom ho zabili," odpověděl Packard vztekle.

Takže to byl jeho záměr po celou dobu. Jack pro něj byl jen záminkou, aby dosáhl svého. Vojáci opět myslí zbraněmi a ne hlavami. Konga prostě porazit nemůžeme a proč bychom to vůbec chtěli?

,,Kong nezabil Chapmana," protestoval James.

Z toho, co řekl Hank, Kong ve skutečnosti ostrov chrání. Jack je mrtvý, protože jsme probudili Lebkouna, který ho zabil. Je to naše chyba, ne Kongova. Jen chránil svůj domov.

,,Ale zabil tyhle muže. Moje muže!" odpověděl Packard.

Zvedl štítky padlých vojáků. Každé osoby, která byla zabita při nehodě. To není spravedlnost, to je odplata. Taková, jejíž nechci být součástí. Kong není špatný. Jestli za to někdo může, pak jsme to my. Vyprovokovali jsme ho k tomu.

,,Nemůžete zabít Konga, plukovníku! Kong je bůh tohohle ostrova. Jen on drží ty ještěrky pod zemí," vysvětlil Hank zoufale.

,,Máte pravdu. Konga nemůžeme zabít. Ale ty ostatní? To je pravá hrozba. A dole je jich víc. Když vyhubíte přirozeného nepřítele, vymknou se kontrole," vykřikl Brooks.

Pak už jim nebude vůbec nic bránit v tom, aby se dostali z ostrova do našich životů. Oběti by byly příliš velké na to, abychom to riskovali. Svět, jak ho známe, může skončit, pokud zabijeme Konga. Nestojí to za to.

,,Tak je taky vyhubíme! Hned po něm!" odpověděl Packard.

Chová se jako blázen, který jde po válce, která neexistuje. Kong je ten, kdo bojuje a jediný, kdo má šanci. Ani nevíme, jak tato stvoření zabít.

Hank vytasil meč a namířil ho na Packarda. Mé oči se rozšířily nad jeho činem. Neřekla bych o něm, že je unáhlený. Myslím, že jen chrání Konga tak, jak Kong chránil jeho.

,,To vám nedovolím," prohlásil.

Vojáci namířili zbraně na Hanka. Připraveni podpořit svého vůdce. Bylo to pochopitelné, ale nebezpečné. Potřebujeme, aby se Hank odsud dostal. Příliš mnoho zbraní míří na lidi, místo na neznámo kolem.

Ztraceni spolu [Tom Hiddleston CZ] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat