Elini sikeyim Changbin

172 24 49
                                    

Zilin çalmasına daha 5 dakikadan fazla olduğu için hâlâ kantinde oturuyorduk. Sabah annemin dediği şeyi bizimkilere söylemediğimi hatırlayınca yayıldığım sandalyede sırtımı dikleştirdim ve bana odaklarmaları için masaya iki kere vurdum. Hyunjin dışında herkes bana bakmıştı. Hyunjin'in bana dönmesi için masanın üzerindeki peçeteyi top yaparak kafasına fırlattım. Kafasına yediği peçeteyle bana döndü. "Ne peçete fırlatıyon lan kafama!" diye bağırınca elime bir peçete daha alıp "Kaşınma bu sefer peçeteyi kafanda değil ağzında bulursun!"dedim. Hyunjin yüzündeki korku dolu ifadeyle Felix'in arkasına saklanmaya çalıştı. "Boşver onu sen ne diyeceksin?"diye sordu Seungmin. Gözümü Hyunjin'in üzerinden çekip hepsine tek tek baktım.

Boğazımı temizleyip "Yarın Lia teyzem geliyormuş. Japonya'daki işleri bitmiş."dedim. Sözlerimin üzerine kantini Hyunjin ve Jeongin'in tiz çığlıkları doldurmuştu. "Yaşasın be! Sonunda dönüyor Lia teyze. Çok özledim ya kraliçeyi." diye bağırıyordu Hyunjin. Onun yüzünden kantindeki tüm kafalar bize dönmüştü. Ayağımla Hyunjin'in ayağına vurup "Sussana oğlum herkes bize bakıyor!"dedim. Hyunjin etrafına bakıp bize bakan insanları görünce susmuştu.

Bir kaç dakika Lia teyzem hakkında konuştuktan sonra zil çaldığı için hepimiz ayaklandık. Kantinden çıkacakken Jisung hoca ile karşılaştık. Chan hemen Jisung hocanın yanına ilerleyip "İyi günler hocam. Anlamadığım bir kaç soru var eğer boşsanız onları gösterebilir miyim?"diye sordu. Jisung hoca başını iki yana sallarken "Şuan dersim var Chan ama bu dersten sonra iki saat boşum eğer hocandan izin alabilirsen odama gel göster sorularını. Hem dün bir şey konuşmak istediğini söylemiştin onunda konuşuruz."demişti. Acaba Chan, Jisung hoca ile ne hakkında konuşacaktı? Chan başını sallayarak "Tamam hocam izin alabilirsem 3. ders yanınıza gelirim. Hatta şöyle yapalım 3. dersimiz Kai hocaya siz tenefüste söylerseniz yanınıza geleceğimi. Çünkü izin vermeyebilir."dediğinde Jisung hocada "Tamam ben konuşurum Kai hocayla. Hadi sizde geç kalmayın girin sınıflarınıza."dedi. Hepimiz onaylayıp kantinden ayrıldık.

Öğretmen zili çalmak üzere olduğu için hepimiz koşarak çıkıyorduk merdivenleri. O yüzden Chan'a Jisung hocayla ne konuşacağını soramamıştım.
Sınıfa girdiğimizde hoca daha gelmemişti. Hemen sıralarımıza geçip hocayı beklemeye başladık. Seungmin'i dürtüp "Ders ne?"diye sordum. Biraz düşündükten sonra "Müzik."dedi. Dersimiz Taehyun hocayaydı. Bu dersten sonrada beden dersi vardı. Beden saatimiz ve onun boş olduğu ders saatleri uyuşuyordu. Umarım yanımıza falan gelmezdi çünkü rezilliğimi görmesini istemiyorum. Sebepsizce ona sadece güzel görünmek istiyordum.

Seungmin'e teşekkür edip başımı sıraya koydum ama pişman oldum. Çünkü Hyunjin malı kafamı ısırmıştı. Kafamı tutarak başımı kaldırdım ve Hyunjin'e baktım. "Hyunjin sen embesil misin? Ne diye ısırıyorsun kafamı gerizekalı!"diye bağırdım. Hyunjin ufak bir kahkaha atarak "Gözüme güzel göründü ısırdım. Kusura bakma kanka." dedi. Sinirden gülüp ayaklarımı oturacağın üzerine çıkardım ve ayaklarımı Hyunjin'in kalçalarına sabitleyip dizlerimi büktüm. Hyunjin ne yapmaya çalıştığıma bakarken birden büktüğüm dizimi öne doğru uzatıp Hyunjin'i sıradan attım. Hyunjin sıradan düşüp yere yapışınca çıkan sesle Changbin ve Seungmin'de bize dönmüştü. Tabii bir kaç kişi daha.

Hyunjin kalçasını tutarak "Ne diye kalçama vurup düşürdün şimdi beni?"diye sordu. Az önce yaptığı gibi küçük bir kahkaha atıp "Gözüme güzel göründü vurdum."dedim. Changbin kahkaha atarak Hyunjin'e döndü ve "Karma tam bir orosbudur Hyunjin bunu unutma." dedi. Hyunjin yüzünü buruşturup tekrardan yerine oturdu. Uzun saçlarını savurarak bana baktı ve "Bir süre konuşmayalım lütfen."dedi. Seungmin alaycı bir şekilde gülümseyip "Bir süre dediğide 10 dakika, fazla değil."dedi. Hyunjin ona dil çıkararak sıraya yan bir şekilde oturup sırtını bize dönmüştü. Biz kendi aramızda konuşurken kapı açıldı ve sınıfa Taehyun hoca girdi. Klasik günaydın-sağol faslından sonra kafamı tekrardan sıraya koyup gözlerimi kapattım.

KİMYACI // MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin