══════⊹⊱≼≽⊰⊹══════
Spor salonundan çıkıp evine doğru ilerledin. Sözde tatilinin ilk günüydü. Rahatsız hissediyordun kendini. İşe alışmıştın. Yorucuydu ancak her günün aynı geçmiyordu, eğlenceli oluyordu bazen.
Telefonuna baktın. Ackerman'ların hiç birinden mesaj yoktu. "Hay sikeyim böyle işi." Evine girip salona ilerledin. Telefonunu sehbanın üzerine koyup banyoya girdin. O kadar terden sonra duş almak istiyordun.
Banyodan çıktığında acıktığın için mutfağa girdin. Bir kişilik yemek yaptın kendine. Çayı da hazırlarken telefonunun çaldığını farkettin. Ekranda Levi'ın ismini görünce hemen aramayı kabul ettin. Ama arama hemen sonlandırılmıştı.
"Neler oluyor?" Garipsediğinden mesajlara girdin.
siz
levi?
ne oldu?levi
hiç bir şey
yanlışlıkla oldusiz
anladımLevi'ın yanlışlıkla bir şey yapması fikri inandırıcı değildi senin için.
siz
bir sorun mu var?
hemen geliyimBu soruyu kaç defa sorsan da hiç birinde düzgün cavep alamamıştın. Yine de bir umut sormak istedin.
levi
hayır gerek yok
iyi günlerBıkkınlıkla nefes verdin. Adam sana cevap vermemekte ısrarcıydı.
siz
tamamTelefonu yerine koyup yemeğe döndün. Hazır olan yemeği tezgaha koydun ve yemeye başladın. Telefonuna yine bildirim geldiğinde ayağa fırlayıp baktın. Youtube'un logosunu görünce sinirlenmiştin. "Sende bi' git ya."
Bulaşıkları bir kenara yığdın sonra yıkamak için. Salona geçip televizyonu açtın. Kanallarda bir az gezindikten sonra hiç bir şey bulamayıp yeniden kapattın. Uyumak senin için daha iyi gözüküyordu şuanlık.
...
Kulağında çalan müzik arama sesiyle bölündüğünde hemen elindeki dumbell'ları kenara attın. Telefonunu eline aldığında ekrandaki isme baktın. Prenses.
Aramayı kabulettin ancak yine sonlandırılmıştı. Bu olay artık seni sıkmaya başlıyordu. İzinin 7ci günündeydin ve her gün Levi'dan sana 'yanlışlıkla' arama geliyordu. Dün bundan bıkıp Ackerman arazisine gitmiştin. Seni hiç kimse karşılamamış ve eve almamıştı. Bir saate yakın orada beklesende kapıyı açan olmamıştı. Mecbur eve geri döndüğünde Levi'a mesaj atmıştın neler oluyor diye. Ancak ne mesaja bakılmıştı, ne de cevap verilmişti sana.
Salonun bir kenarında oturdun telefonla. "Acaba kavga mı ediyorlar?" Düşündün biraz. "Yok canım, 7 gün kavga mı olur." Duraksadın. "Olmaz değil mi?"
Kafayı yemek üzereydin. Yedi gündür aynı garipliği üst üste yaşamaktan bıkmıştın. Hiç birinden de cevap gelmediğinden başına bir şey gelme olasılığından korkuyordun. Sohbetlerde gezerken Mikasa'ın numarasını görmüştün. "Ana tabi ya."
Hemen kadını aradın. Neyseki araman yüzüne kapatılmamıştı.
-Alo?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
princess || levi ackerman
De Todo"Prensesin morali bozuk yine. Kim sıçtı keyfinin kahyasına?" "Sür şu lanet arabayı." "Temizlik mağazası?" "Herhalde."